اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

3 تفنگدار سرخپوش

درخشش 3 بازیکن تراکتور این تیم را در صف مدعیان لیگ برتر قرار داده است.

3 تفنگدار سرخپوش

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، دریافت 19 گل در 18 بازی، میانگین دریافت بیش از یک گل در هر بازی آمار ضعیفی برای تیمی که می‌خواهد مدعی باشد به شمار می‌رود. خصوصا اینکه دروازه‌بان نامداری چون محمدرضا اخباری درون دروازه این تیم قرار دارد.

اما تراکتور امسال تیمی امیدوار برای  کسب سهمیه است، حتی با تداوم نتایج دور برگشت می‌تواند مدعی قهرمانی هم باشد. اما به راستی چه چیز باعث شده تیمی که در دو هفته نخست لیگ در رده سیزدهم قرار داشته و در هفته سوم و چهارم در مکان پانزدهم قرار گرفته بود، حالا حتی کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا هم سیرابش نمی‌کند.

بی‌شک عملکرد فوق‌العاده مثلث قدرت در تیم تراکتور در کنار مربی که بدون هیچ بهانه‌ای فقط به دنبال ارائه بهترین عملکرد است.

محمد عباس‌زاده، رضا اسدی و ریکاردو آلوز 3 تفنگدار خمز در تیم تراکتور هستند. هر چند عباس‌زاده در دوران حضور خمز هنوز موفق به گلزنی نشده و به واسطه مصدومیت‌هایش نتوانسته در ترکیب تیم قرار گیرد، اما چارچوب‌شناسی و فرصت‌طلبی وی می‌تواند برای تراکتور در لحظات سخت گره‌گشا باشد. همچنان که در بازی برابر نفت مسجد سلیمان قعرنشین از شکست، پلی به سوی پیروزی ساخت.

رضا اسدی مرد لحظه‌های پایانی، بازیکنی که 6 گل در لیگ را برای تراکتور زده که اکثر گل‌هایش در لحظات پایانی بوده است.

و بالاخره ریکاردو آلوز مهندس فوتبال و پدیده لیگ در فصل جاری و از بهترین خریدهای خارجی تراکتور در سال های اخیر.  آلوز با 11 پاس گل چنان فاصله‌ای با دیگر بازیکنان ایجاد کرده که بی‌شک تا پایان فصل دست نیافتنی است.

اما تمام تراکتور در این 3 بازیکن خلاصه نشده است. اخباری با 8 کلین شیت هنوز هم از بهترین‌های تراکتور است. آقاجان‌پور، هادی محمدی، گوستاوو، محمد قنبری،‌ رزاق‌پور، صفا هادی، مهدی کیانی و دیگر بازیکنان تراکتور به سهم خود در موفقیت‌های این فصل تیمشان نقش موثری داشته‌اند.

در این بین خمز در راس کادر فنی نشان داده که از دانش بالایی برخوردار است و در همین فرصت کوتاه توانسته در تراکتور تحولی شگرف ایجاد کند. از نقش محمد نصرتی که علاوه بر کمک به مربی اسپانیایی، پل ارتباطی موثری بین سرمربی و بازیکنان تیم ایجاد کرده است؛ هم نباید فراموش کرد.

حالا مهار تراکتور هجومی و با تنوع تاکتیکی برای هر تیمی سخت و مشکل بوده و کسب 2 پیروزی از 3 بازی خارج از خانه تراکتور در زمان مربی اسپانیایی تراکتور، لزره به تن تیم هواداری انداخته است که قرار است چهارشنبه پذیرای تراکتوری‌ها باشند.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول