اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

معرفی 38 واحد تولیدی و صنفی ایلام به مراجع قضایی

مدیر کل استاندارد استان ایلام گفت: ۳۸ واحد تولیدی و صنفی این استان طی یکسال گذشته بدلیل انجام تخلف به مراجع قضایی معرفی شده اند.

معرفی 38 واحد تولیدی و صنفی ایلام به مراجع قضایی

مهناز همتی مدیر کل استاندارد استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام یکی از وظایف این سازمان را در حوزه آموزش دانست و گفت: طی یکسال گذشته ۱۲۲ نفر ساعت آموزش کارشناسان این اداره کل انجام شده و برای کارکنان نیز سه هزار و ۹۹۴ نفر ساعت دوره آموزشی برگزار شده است.

وی افزود: آموزش های ارائه شده در زمینه کنترل کیفیت را پنج هزار و ۴۵۶ نفر ساعت، حوزه برون سازمانی پنج هزار و ۷۸۴ نفر ساعت، تمدید صلاحیت مسئولان کنترل کیفیت ۴۲ نفر ساعت و تدوین استانداردهای ملی را چهار مورد عنوان کرد.

مدیر کل استاندارد استان ایلام گفت: در یک سال گذشته  ۱۰ جلسه کمیسیون ماده ۴۲ به منظور بررسی حقوقی پرونده های مرتبط با اداره استاندارد استان تشکیل شده و ۴۰ پرونده مرتبط با واحدهای تولیدی در این کمیسیون مطرح شده است.

همتی با اشاره به این که ۳۸ واحد تولیدی و صنفی این استان طی یکسال گذشته بدلیل انجام تخلف به مراجع قضایی معرفی شده اند تصریح کرد: حکم قضایی در خصوص ۲۹ مورد از این تعداد با توجه به تخلفات صورت گرفته صادر شده است.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول