اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بهره‌برداری مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه سمنان با حضور وزیر علوم

سرپرست دانشگاه سمنان گفت: مرکز همایش‌های بین‌المللی شهید حاج قاسم سلیمانی دانشگاه سمنان با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه سمنان با حضور وزیر علوم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیف‌الله سعدالدین، سرپرست دانشگاه سمنان بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مرکز همایش‌های بین‌المللی شهید حاج قاسم سلیمانی دانشگاه سمنان به‌عنوان طرحی منحصربه‌فرد و منتخب جهانی هم‌زمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و با حضور محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: این مجموعه به همراه کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه سمنان در مجموع به مساحت 11 هزار و 400 مترمربع  احداث شده است که مرکز همایش‌های بین‌المللی شهید حاج قاسم سلیمانی دانشگاه با زیربنای پنج هزار و 300 مترمربع در ایام‌الله دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست دانشگاه سمنان با بیان اینکه ساخت این مرکز همایش‌ها از سال 1386 آغاز شده است، افزود: این مجموعه دارای یک سالن همایش اصلی با ظرفیت یک‌هزار نفر، 2 سالن همایش با ظرفیت 250 نفر، فضای چندمنظوره، بخش اداری، نمایشگاهی و رفاهی است.
سعدالدین گفت: دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان، شرکت در آئین تکریم و معارفه سکان‌دار دانشگاه سمنان، دیدار با نخبگان و فناوران، شرکت در جلسه هیأت امنای دانشگاه‌های منطقه البرز جنوبی و نیز نشست صمیمی با تشکل‌های دانشجویی استان سمنان از دیگر برنامه‌هایی است که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه سمنان اجرا می‌شود.
وزیر علوم تحقیقات و فناوری سه‌شنبه 18 بهمن میهمان دانشگاه معین استان سمنان است.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول