اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

افتتاح هجدهمین پایگاه امداد و نجات جاده ای ایلام

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهدای سیروان به عنوان هجدهمین پایگاه استان همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

افتتاح هجدهمین پایگاه امداد و نجات جاده ای ایلام

سجاد حیدریان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در ۴۴ سال گذشته خدمات شایانی در تمامی زمینه ها صورت گرفته که از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب هستند و این خدمات را باید قدر بدانیم.

وی با اشاره به افتتاح هجدهمین پایگاه امداد و نجات جاده ای ایلام افزود: با افتتاح پایگاه امداد و نجات شهدای سیروان ۱۸ پایگاه ثابت و موقت در راه های دسترسی استان مستقر هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: به زودی در اطراف این پایگاه نیز پد بالگرد جهت امدادرسانی هوایی به حادثه دیدگان احتمالی احداث می شود.

حیدریان گفت: با توجه به حوادث متعدد کوهستان، صنعتی و کارگاهی و جاده ای در مسیر سه شهرستان سیروان، چرداول و ایلام و همچنین قرار داشتن این پایگاه در مسیر تردد زائران راه‌اندازی پایگاه امداد و نجات شهدای سیروان بسیار ضروری بود.

وی افزود: این پایگاه با عرصه ۲ هزار متر مربع با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال احداث شده است.

پایان پیام/

 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول