اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

بیشکک میزبان نشست نمایندگان محافل تجاری هند و قرقیزستان

نشست نمایندگان محافل تجاری هند و قرقیزستان در بیشکک با حضور بیش از 250 شرکت‌کننده برگزار شد.

بیشکک میزبان نشست نمایندگان محافل تجاری هند و قرقیزستان

به گزارش خبرنگار دفاتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، نشست نمایندگان محافل تجاری هند و قرقیزستان در بیشکک با بیش از 250 شرکت کننده برگزار شد.

«آمبریل تمیرالیف» مدیر آژانس ملی قرقیزستان در سخنرانی خوشامدگویی خود به اهمیت این رویداد برای توسعه همکاری‌های دوجانبه و تقویت روابط تجاری بین نمایندگان تجاری قرقیزستان و هند اشاره کرد.

وی در مورد توافقنامه‌های سرمایه گذاری، پروژه‌های اجرا شده توسط مرکز، فعالیت‌های منطقه اقتصادی خاص و شاخص‌های آماری در سال‌های اخیر بین دو کشور صحبت کرد. همچنین از مزایا و ترجیحات ارائه شده توسط دولت خبر داد.

در این رویداد کارآفرینانی از حوزه‌های آموزشی، بهداشت و درمان، گردشگری، معماری و ساختمان (مهندسی)، فناوری اطلاعات، لجستیک و حمل و نقل بین المللی، بازاریابی و مشاوره، انیمیشن سازی و شرکت‌های چند رسانه‌ای و سایر حوزه‌ها شرکت کردند. 

برنامه تجاری این نشست شامل طیف گسترده‌ای از موضوعات از جمله چشم انداز همکاری تجاری، ارتقای صادرات، یکپارچگی منطقه‌ای و توسعه اقتصادی است.

پایان پیام/ح/ ت 723

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول