اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

تشکیل قرارگاه مرکزی ساخت خوابگاه‌های دانشجویی متاهلی

رئیس صندوق رفاه دانشجویان بر اهتمام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر ساخت 200 هزار خوابگاه متاهلی و تشکیل قرارگاه مرکزی به همین منظور تاکید کرد.

تشکیل قرارگاه مرکزی ساخت خوابگاه‌های دانشجویی متاهلی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در حاشیه همایش معاونین دانشجویی در اهواز در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر حضور یافت و از مراکز رفاهی دانشجویی این دانشگاه بازدید کرد.

وی در حین بازدید از فضاهای رفاهی دانشجویی عنوان کرد: صندوق رفاه دانشجویان به نیازهای رفاهی دانشجویان سراسر کشور توجه داشته و در جهت رفع این نیازها به نحو احسن در قالب سیاست های حقوقی و وظایف تعریف شده خود تلاش و اهتمام مضاعف دارد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان با یادآوری و تاکید بر اهتمام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر ساخت 200 هزار خوابگاه متاهلی و تشکیل قرارگاه مرکزی به همین منظور، از سرای دانشجویی شهیده عصمت محمدی بازدید و در جریان مسائل و مشکلات این سرا و سایر موارد رفاهی دانشجویان این دانشگاه قرار گرفت.

گنجی در نشستی مشترک با امیر اشتری لرکی، سرپرست دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر ضمن یادآوری مساعدت های صندوق رفاه دانشجویان افزود: در راستای تامین بخش اعظمی از نیازهای رفاهی دانشجویان گرامی، صندوق رفاه دانشجویان مساعدت های لازم را در سال 1400 و در سال جاری برای دانشگاه های استان خوزستان داشته است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول