اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

افتتاح ۵۵۹ طرح تولیدی توسط صندوق کارآفرینی امید لرستان

معاون اقتصادی استانداری لرستان از افتتاح ۵۵۹ طرح توسط صندوق کارآفرینی امید در استان خبر داد و گفت: امروز این طرح‌ها با اعتبار پرداخت تسهیلاتی معادل ۳۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسیدند.

افتتاح ۵۵۹ طرح تولیدی توسط صندوق کارآفرینی امید لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، سیروس ابراهیمی امشب در حاشیه افتتاح طرح تولید انواع پوشاک و البسه ورزشی این شهرستان، در جمع خبرنگاران و ضمن گرامی‌داشت دهه مبارک فجر، اظهار کرد: امروز چندین طرح تولیدی صندوق کارآفرینی امید در سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور معاون اقتصادی ریاست جمهوری  به بهره‌برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: در این میان پنج استان به عنوان استان‌های نمونه انتخاب شدند که لرستان یکی از این استان‌ها است.

معاون اقتصادی استانداری لرستان از افتتاح ۵۵۹ طرح توسط صندوق کارآفرینی امید در استان خبر و ادامه داد: امروز این طرح‌ها با اعتبار پرداخت تسهیلاتی معادل ۳۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسیدند.

ابراهیمی، حجم سرمایه‌گذاری این تعداد طرح با مشارکت بخش خصوصی را ۴۹.۶ میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: با افتتاح این طرح‌ها منجر به ایجاد اشتغال برای هزار و ۶۷۷ نفر شده است.

وی با بیان اینکه بدنبال راه‌اندازی این گونه طرح‌ها هستیم، گفت: البته در این میان حلقه‌های مفقود شده‌ای همچون بازاریابی و تامین مواد اولیه نیز وجود دارد که باید زنجیره ارزش آن را ایجاد کرد.

پایان پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول