اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

دستگیری عاملان درگیری، تخریب و سرقت/ کشف ۳ قبضه چاقو و قمه

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عوامل اصلی درگیری، ایجاد ضرب و جرح و تخریب مغازه و خودرو، خبر داد.

دستگیری عاملان درگیری، تخریب و سرقت/ کشف ۳ قبضه چاقو و قمه

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۴نفر از عاملان اصلی درگیری که اقدام به ایجاد ضرب و جرح ، تخریب مغازه و خودرو نموده بودند، خبر داد.

 فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح این خبر بیان داشت : در پی اعلام خبر از سوی مرکز پیام مبنی بر درگیری و تخریب خودرو سریعاً تیم های عملیاتی پلیس اطلاعات و کلانتری۱۳۱شهرری به محل اعزام شدند که متاسفانه قبل از حضور ماموران عاملان از صحنه متواری شده بودند.

وی افزود: در بازدید میدانی مشخص شد چهار نفر از اراذل و اوباش اقدام به ایجاد ضرب و جرح و تخریب مغازه و خودرو ، سرقت دو دستگاه تلفن همراه و مقداری وجه نقد از یک شهروند کرده بودند.

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: با بررسی های تخصصی و فنی و اقدامات هوشمندانه پلیسی در کمتر از یک ساعت مخفیگاه عاملان در اطراف شهرستان ری شناسایی و پس از انجام هماهنگی های لازم سریعاً تیم های عملیاتی به موقعیت اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: هر۴ متهم در یک عملیات ضربتی و منسجم دستگیر شده و در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۳قبضه سلاح سرد (قمه و چاقو) ۲ دستگاه ضبط خودرو مسروقه، ۷ دستگاه تلفن همراه مسروقه،یک دستگاه لپ تاپ کشف گردید.

 فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطر نشان کرد: تحقیقات جهت تکمیل پرونده همچنان ادامه دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول