اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

شرکت فعالانه فرهنگیان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

فرهنگیان و دانش‌آموزان برای تحکیم میثاق و وحدت ملی، همراه با سیل خروشان ملت در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن، فعالانه شرکت خواهند کرد.

شرکت فعالانه فرهنگیان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، کانون تربیت اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت چهل و پنجمین بهار آزادی اعلام کرد: انقلاب اسلامی در جان‌های انسان‌ها تحقق یافت و در این چهل و چهار سال همیشه حامی اصلی انقلاب اسلامی مردم بوده‌اند و هستند. انقلاب اسلامی فقط یک نقطه عطف و ایجاد تحول در نیروهای اجتماعی نبود بلکه ساختار سیاسی، اقتصادی و نظامی ایران را دگرگون ساخت.

انقلاب اسلامی دریچه جدیدی است که بر روی همه انسان‌های جهان معاصر باز شده و با این اندیشه که خدا و معاد حقایق این عالم هستند و همه انسان‌ها آزاد آفریده شده‌اند و هیچکس نمی‌تواند آنها را در اختیار خود بگیرد، قدم به عرصه دنیای جدید نهاد.

در پیدایش این تحول عظیم فرهنگیان و معلمان از جمله اقشاری بودند و هستند که هم در پیروزی انقلاب اسلامی و هم در ادامه موفقیت‌های آن فعالانه در صحنه بوده‌اند. اکنون چهل و چهار سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و فراز و فرودهای بسیاری را پشت سر نهاده است برای حفظ و تحرک بیشتر و حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی توجه به چند اصل مهم و ضروری است:

۱- جهاد تبیین امروز رسانه‌ها انسان را درون دنیایی سرشار از سرعت و هیجان فرو برده‌اند و یکی از عوامل اضطراب، ناراحتی و عدم آرامش انسان‌ها آن است که با رسانه‌ها و فضای مجازی به دنیایی عادت می‌کنند که بسیار متنوع‌تر و سریع‌تر از دنیای واقعی است و سردمداران نظام سلطه جهانی با جهت دهی اطلاعات اینترنت و فضا سازی و مسدود نمودن سایت های مخالف خود، توانایی انتخاب را از مخاطب می‌گیرند و آنچه خود می‌خواهند در فضای مجازی منعکس می‌سازند لذا از اندیشمندان، اصحاب رسانه و به ویژه همکاران گرانقدر فرهنگی می‌خواهیم ذهن آینده سازان جامعه را روشن کنند.

‌ ۲- تعلیم و تربیت دانش‌آموز به عنوان یک فرد ایرانی و عضوی از خانواده و جامعه باید در تراز الگوی تعلیم و تربیت اسلامی پرورش یابد. در شرایط کنونی که استفاده از رایانه و وسایل فناوری در مدارس رایج شده و این موضوع باعث گردیده ارتباط بین معلم و دانش‌آموز کم شود و فرصت فعالیت‌های پرورشی به حداقل کاهش یابد بر مسؤولین امر است که برای روز آمدی و کارآمدی تعلیم و تربیت به موازات تحول در محیط های آموزشی و به خصوص فضای مجازی، برای ارتقای توانمندی‌های معلمین از طریق برنامه‌های آموزشی و کاربردی و جذب معلم از مجاری قانونی اقدام نمایند.

۳- ایران مقتدر اگر چه ملت ایران به عملکرد برخی از مسؤولین انتقاد دارد اما به کشور و انقلاب اسلامی خود علاقه‌مند است و معنای علاقه به کشور آن است که خواهان ترقی و قدرتمند شدن ایران است اما ملت ایران به تجربه دریافته است که با وحدت و حرکت در مسیر رهنمودهای سکاندار انقلاب اسلامی می‌تواند هر روز گام‌های بلندتری به سوی پیشرفت و تمدن نوین اسلامی بر دارد. بر همین اساس فرهنگیان و دانش‌آموزان برای تحکیم این میثاق و وحدت ملی، همراه با سیل خروشان ملت در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن فعالانه شرکت خواهند کرد. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول