اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

«جریان سازی و انعکاس هدفمند پیام انقلاب» از نتایج جشنواره رسانه ای ابوذر است

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: از نتایج ارزشمند جشنواره رسانه ای ابوذر می توان به ارتقاء کیفی تولیدات، استفاده از تجربیات و خلاقیت ها، کمک به جریان سازی و انعکاس هدفمند پیام انقلاب، ایفای نقش همگرایی و هم افزایی، ارتقاء کیفی محتواسازی اخبار و ایجاد انگیزه در جبهه فرهنگ و اقدامات پیشگیرانه و اثرگذاری رسانه ای اشاره کرد.

«جریان سازی و انعکاس هدفمند پیام انقلاب» از نتایج جشنواره رسانه ای ابوذر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد کشاورز در اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قزوین که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی لاله برگزار شد، اظهار کرد: تنوع آثار و تولیدات ارسالی، استفاده از اساتید برجسته، افزایش استقبال رسانه ها، هم گرایی و هم افزایی رسانه ها، ارتقاء مطالبه گری و انقلابی گری گفتمان انقلاب از نقاط قوت این دوره جشنواره محسوب می شود.

وی افزود: در هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر ۸۰۲ اثر از ۶۷ شرکت کننده و از ۴۰ رسانه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که آثار مکتوب بعد از کدگذاری و حذف نام رسانه و خبرنگار مورد داوری داوران برجسته کشور در تهران قرار گرفت.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین «پرهیز از نگاه گزینشی و جناحی» و «افزایش تعامل و همگرایی رسانه های های فعال استان قزوین، را از اهداف جشنواره رسانه ای ابوذر ذکر و ادامه داد: حضور گسترده رسانه ها در این جشنواره و ارسال تولیدات مختلف به جناحی نبودن جشنواره رسمیت بخشید.

کشاورز اضافه کرد: از نتایج ارزشمند جشنواره رسانه ای ابوذر می توان به ارتقاء کیفی تولیدات، استفاده از تجربیات و خلاقیت ها، کمک به جریان سازی و مهندسی پیام انقلاب، ایفای نقش همگرایی و هم افزایی، ارتقاء کیفی محتواسازی اخبار و ایجاد انگیزه در جبهه فرهنگ و اقدامات پیشگیرانه و اثرگذاری رسانه ای اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره رسانه ای ابوذر همواره تلاش کرده در مسیر تبیین برجسته کردن مفاهیم انقلاب و رهمنودهای مقام معظم رهبری در عرصه رسانه،  حمایت از بسترهای کارکردی و شاخص های اجرایی در تراز انقلاب و اثربخشی گام بردارد و جایگاه مناسبی در رسانه ها پیدا کند.

این مسئول بیان کرد: رسانه ها در اشاعه فرهنگ عمومی،  ارزشی و هدایت افکار عمومی، ترویج تفکر انقلابی و گفتمان انقلاب نقش بسزایی دارند و با استفاده از تولید محتواهای مختلف می توانند اثرگذار باشند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین دهه فجر را دهه تجدید قوای نیروهای انقلاب با یادها و خاطرات و تجدید میثاق با شهدا دانست و افزود: ۲۲ بهمن مظهر اقتدار و حضور و اراده عزم ملی است که به یاری خداوند متعال راهپیمایی امسال باشکوه تر از سالهای گذشته برگزار می شود و پررنگ تر در قاب تصویر تصویربرداران و قلم خبرنگاران قرار می گیرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول