اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

از تقدیر شهردار و شورای شهردار دوگنبدان توسط نماینده تا افتتاح و کلنگ زنی450 میلیاردی عمران شهری

شهردار دوگنبدان گفت: در دهه فجر امسال 12 طرح با اعتباری بیش از 450 میلیارد ریال در حوزه عمران شهری افتتاح و کلنگ زنی شد..

از تقدیر شهردار و شورای شهردار دوگنبدان توسط نماینده تا افتتاح و کلنگ زنی450 میلیاردی عمران شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران رضاقشقایی در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های شهرداری دوگنبدان به مناسبت دهه فجر کرد: با تلاش و همدلی شورای شهر و شهرداری دوگنبدان اقدامات خوبی در این شهرستان صورت گرفته است.

وی بیان کرد: در دهه فجر امسال 12 طرح با اعتباری بیش از 450 میلیارد ریال در حوزه عمران شهری افتتاح و کلنگ زنی شد..

شهردار دوگنبدان تصریح کرد: از این تعداد طرح های عمران شهری ۱۰ مورد با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال کلنگ زنی و ٢ طرح با اعتباری بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

قشقایی عنوان کرد: پارک مهر دوگنبدان به مساحت ۹ هزار متر مربع و با ۵۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

وی گفت: در این طرح عمران شهری ۸۰۰ متر مربع آسفالت، ۳۳۰ متر مکعب بتن ریزی در قالب پیاده رو سازی، سه هزارو ۵۰۰ متر مربع فضای سبز، ۲ هزار متر عملیات خاکی، ٩ عدد پایه روشنایی، ۱۴ عدد ست ورزشی، ۴۰۰ متر مربع فنس کشی فضای ورزشی انجام شده است. 

شهردار دوگنبدان با اشاره به پروژه مهم بلوار شهید تاجگردون خاطرنشان کرد: همچنین احداث و بازگشایی بلوار شهید تاجگردون حدفاصل خیابان ۱۱ شمالی تا میدان نرگس با اعتباری بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

قشقایی بیان کرد: در این طرح پیست دوچرخه سواری حد فاصل خیابان ۱۱ تا ۲۰ شمالی کارکنان دولت احداث شد.

وی افزود: در این طرح همچنین جدول گذاری بطول پنج هزار متر طول، عملیات خاکی به میزان ۲۰ متر مکعب، اجرای آسفالت ۱۵ هزار متر مربع، ایجاد فضای سبز ۱۲ هزار متر و ۴۲ عدد پایه روشنایی انجام شد.

 

شهردار دوگنبدان ادامه داد: در دهه فجر امسال عملیات اجرایی تکمیل کانال حد فاصل مدرسه فراش بندی تا پل شهید محلاتی با مبلغ ۶۰ میلیارد ریال به طول ۵۵۰ متر مربع، ساخت کالورت ضلع شمالی فرودگاه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و به مساحت ۶۰۰ متر طول، عملیات اجرایی ساخت کانال دفع آب های سطحی خیابان پیروزی به مساحت ٢۰٢ متر با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و تکمیل کانال حد فاصل پل ۱۰۸ تا مدرسه فراش بندی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال بطول ۴۰۰ متر آغاز شد.

قشقایی اضافه کرد: همچنین طرح های ساخت پل بلوار اندیشه با اعتبار ٢٠ میلیارد ریال، پیاده رو سازی خیابان رزمندگان با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال، پیاده روسازی ضلع جنوبی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال به مساحت ١۰ هزار متر مربع، پیاده رو سازی محله لبنان با اعتبار ١٣ میلیارد ریال و مساحت ۱۱۰ متر، ساخت بوستان لاله با اعتبار پنج میلیارد به مساحت ٢ هزار متر، ساخت پارک پونه فاز ۲ با اعتبار ٢٠ میلیار ریال و مساحت ٢١ هزار متر مربع در دهه فجر امسال آغاز شد.

سید ناصر حسینی پور نماینده جدید مردم گچساران و باشت در مجلس نیز ادامه داد: اعتبارات از محل مسئولیت اجتماعی نفت را بهتر است برای اقدامات دیگر اعم از خانه بهداشت روستایی و روستاها ،نوسازی و تجهیز مدارس ،چمن مصنوعی و دیگر موارد در گچساران هزینه کنید.

 نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس اضافه کرد: هر جا نیاز به تکمیل کار در حوزه پروژه های مسئولیت های اجتماعی نفت بود و آن اعتبار کم باشد با وزیر نفت صحبت خواهیم کرد که مبلغ دیگری را به پروژه که ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی آن از محل داخلی نفت می باشد )مسئولیت های اجتماعی نفت) صورت گرفته اختصاص دهند. سید ناصر حسینی پور ادامه داد: باید کارما شفاف باشد و هر حرفی را که میزنیم پای آن بر روی زمین خواهد بود و نه در آسمان قرار گیرد ،هر حرفی را زدیم دست یافتنی و قابل لمس است.

 وی اظهارکرد: شهردار دوگنبدان یک فرد علمی برنامه محور و آشنا با کار خود می باشد که توانسته تاکنون در حوزه خود به معنای واقعی اقدامات بسیار خوبی را انجام دهد.

 وی اظهار کرد: مجموعه شورای شهر و شورای شهر دلسوز بوده و پای کار می باشند ما نیز به عنوان خادم مردم پا به پای این مجموعه و در کنار آن ها برای اجرای اقدامات مهم در مبلمان و تغییر وضعیت شهر هستیم.

 حسینی پور تصریح کرد: من مدینه فاضله را به شما نشان نمی دهم فقط میدانم اقدامات بزرگی صورت گرفته و انجام خواهد شد و برای آنها تلاش مجموعه دلسوز و پای کار در میان بوده است.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول