اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

میزبانی بندر ماهشهر از مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی/برگزاری رقابت‌ها اسفند امسال

رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام شاهد با حضور تیم‌های ملی ایران و چند تیم مطرح از کشورهای دیگر به میزبانی بندر ماهشهر برگزار می‌شود.

میزبانی بندر ماهشهر از مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی/برگزاری رقابت‌ها اسفند امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام شاهد با حضور تیم‌های ملی ایران و چند تیم مطرح از کشورهای دیگر به میزبانی بندر ماهشهر برگزار می‌شود.

در همین ارتباط رمضان جمال‌پور رئیس هیئت کشتی خوزستان اظهار کرد: با توجه این که هیئت کشتی خوزستان در اسفندماه سال گذشته میزبانی پیکارهای کشتی فرنگی بزرگسالان جام جهان پهلوان تختی را به بهترین نحو ممکن مدیریت و برگزار کرد، فدراسیون کشتی از درخواست هیئت خوزستان برای میزبانی رقابت های کشتی فرنگی بین‌المللی جام شاهد در بندر ماهشهر استقبال کرد.

 وی در همین ارتباط افزود: این مسابقات اسفندماه سال جاری با حضور تیم‌های ملی کشورمان و چند تیم مطرح از کشورهای دیگر برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت کشتی خوزستان بیان کرد: در سال جاری هیئت کشتی خوزستان میزبانی دو مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در رده سنی جوانان را بر عهده داشت که در نهایت باعث تثبیت عضویت بیش از 6 کشتی‌گیر خوزستان به همراه 2 مربی در ترکیب تیم‌های ملی اعزامی ایران به مسابقات جهانی و آسیایی شد.

جمال‌پور تصریح کرد: ملی‌پوشان خوزستانی مدال‌های متعدد جهانی و آسیایی را کسب کردند که در نهایت نیز با قهرمانی تیم‌های ملی کشورمان در مسابقات جهانی و آسیایی همراه بود.

وی در ادامه عنوان کرد: برگزاری و میزبانی چنین اردوها و مسابقاتی در استان زمینه عضویت نمایندگان خوزستان در تیم‌های ملی ایران را بیش از پیش فراهم می‌کند.

رئیس هیئت کشتی خوزستان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با میزبانی مسابقات بین‌المللی جام شاهد که آخرین مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی است، بتوانیم تعداد ملی‌پوشان خوزستان را در مسابقات جهانی و آسیایی افزایش دهیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول