اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

به کوری چشم دشمنان مردم پای انقلاب ایستاده‌اند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی گفت: پیامی که این حضور برای دشمن دارد این است که به کوری چشم‌شان، مردم ۴۴ سال پای انقلاب ایستاده‌اند.

به کوری چشم دشمنان مردم پای انقلاب ایستاده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان پیش از ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم اظهار داشت: پیامی که این حضور برای دشمن دارد این است که به کوری چشم‌شان، مردم ۴۴ سال پای انقلاب ایستاده و امروز هم از اقشار مختلف آمدند تا به دشمن بگویند پای انقلاب مانده‌اند و این باعث یأس آن‌ها خواهد بود.

وی افزود: پیام حضور امروز به دوستان هم این است که اگر مقاومت کنیم و پای انقلاب بایستیم دشمن نمی‌‌تواند هیچ غلطی کند و نمونه آن ۲۲ بهمن است.

جان‌نثاری در پایان گفت: ۴۴ سال است که انقلاب اسلامی به لطف خدا و برکت خون شهدا تبدیل به سروی بلند قامت شده و امید است این انقلاب به‌دست صاحب اصلی خود برسد و مشکلات کشور رفع شود تا دل مردم بیش از قبل خوش باشد. 

پایان پیام/۶۳۱۲۵/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول