اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

نظام فکری امپریالیستی غرب مقابل مردم ایران قدرت ایستادگی ندارند

امام جمعه آمل با قدردانی صمیمانه از مردم شریف ایران اسلامی در خلق حماسه‌‎ای دیگر در 22 بهمن، گفت: نظام فکری امپریالیستی غرب مقابل مردم ایران توان و قدرت ایستادگی ندارد.

نظام فکری امپریالیستی غرب مقابل مردم ایران قدرت ایستادگی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حجت‌الاسلام ابراهیم یعقوبیان امروز در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در بین مردم دیار هزار سنگر، اظهار کرد: از حضور حماسی، انقلابی و بی‌‎نظیر مردان، زنان و اقشار مختلف مردم آمل برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن ۴۴ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی صمیمانه قدردانی و سپاسگزاری دارم.

وی با اشاره به اینکه مردم کشورمان همیشه پای انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام با قدرت ایستاده‌اند، افزود: حضور حماسی مردم در سرمای هوای زمستان مشت محکم دیگر بر دهان استکبار و سیلی سرخی بر صورت یاوه‌گویان بیگانه غربی است.

امام جمعه آمل با بیان اینکه مردم ایران عزیز پرچمی که در ۲۲ بهمن به اهتزار درآوردند را به هیچ وجه به زمین نمی‎گذارند تا این پرچم مقتدر به ظهور امام زمان(عج) ختم شود، تصریح کرد: حضور مردم همیشه حماسی و انقلابی است و این بار پرشورتر آمدند، همه آمدند تا مقابل استکبار خط بطلان باشند البته خطای راهبردی استکبار این است که کور و کر هستند و این جمعیت و شکوه را نمی‎بینند پس با افراد کور و کر که هیچ درک از این اقتدار و صلابت ندارند کاری نداریم.

یعقوبیان با اشاره به اینکه دستاوردهای بزرگ دولت باید برای آگاهی مردم و امیدبخشی در جامعه معرفی شود، خاطرنشان کرد: همه کسانی که نمی‌‎خواهند پیشرفت ایران را ببینند و از دستاوردها و توانمندی‌ها بشنوند راهی جز این ندارند که پنبه از گوش در بیاورند و با چشم باز ببینند که فرزندان این سرزمین و مرز و بوم در دامان اهل بیت رشد دارند و در مملکتی پرورش یافتند که مهد توجه به اهل بیت و دلدادگی به انبیا و اولیا است.

وی با اشاره به اینکه مردم بی‌حرمتی به احکام دین را قبول نمی‌کنند، یادآور شد: در هر مملکت و کشور باید به قانون پایبند باشیم و هر کس برخلاف قانون عمل کند مجرم است.

یعقوبیان، خاطرنشان کرد: در ایران اسلامی نیز باید مردم به قانون پایبند باشند و در مقابل سرپیچی و نافرمانی باید پاسخگو باشند.

امام جمعه آمل با بیان اینکه استکبار حضور انقلابی و جهادی مردم را نمی‌بیند، بیان کرد: با اتحاد، همدلی و یک صدا بودن می توانیم همه موانع را از پیش رو برداریم و همیشه رهرو خون شهدا باشیم.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی خود را به خواب زده و چشم دیدن ایران با شکوه را ندارد، یادآور شد: باید همیشه در تمام مسائل سیاسی و اجتماعی بیانات امام امت و رهبر انقلاب راه‎گشای ما باشد و در مسیر انقلاب اسلامی تمام توان خود را به کار بگیریم.

یعقوبیان با اعلام اینکه دشمنان ایران و دوستداران نظام فکری امپریالیستی غرب مقابل مردم ایران توان و قدرت ایستادگی ندارند، خاطرنشان کرد: درست است که کشورمان با همه تهدیدها و تحریم‌‎های ناجوانمردانه اقتصادی و فرهنگی دشمنان روبرو است ولی باید مردم کشورمان صبر داشته باشند زیرا ۴۴ سال صبر انقلابی آنها استقامت ایثار، استواری و بزرگی به ثمر آورد.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول