اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

اعضای کمیسیون تلفیق با عرضه بذر و کود در بورس مخالفت کردند

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: اعضای کمیسیون تلفیق با پیشنهاد دولت دربودجه برای عرضه بذر و کود در بورس به دلیل شفاف نبودن نحوه جبران افزایش قیمت ناشی از عرضه این کالاها در بورس مخالفت کردند.

اعضای کمیسیون تلفیق با عرضه بذر و کود در بورس مخالفت کردند

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون تلفیق بودجه گفت: اعضای کمیسیون تلفیق با پیشنهاد دولت در بودجه برای عرضه بذر و کود در بورس مخالفت کردند.

وی افزود: استدلال اعضای کمیسیون برای مخالفت با این پیشنهاد و حذف آن این بود که دولت نحوه جبران افزایش قیمت حاصل از عرضه بذر و کود در بورس برای کشاورزان را مشخص نکرده است. همچنین بر اساس مصوبه امروز کمیسیون تلفیق مقرر شد تا از این پس با هدف اتخاذ تصمیم دقیق‌تر در شورای معادن استان‌ها فرمانداران حسب موردی که معدنی در حوزه آنها بناست واگذار شود یا مورد بررسی قرار بگیرد، در جلسات شورای معادن استان شرکت کنند.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه امروز مصوب شد که بخشی از درآمد شرکت ایمیدرو مجدد برای طرح‌های توسعه‌ای در مناطق محروم سرمایه‌گذاری شود. علاوه بر این با مصوبه اعضای کمیسیون تلفیق مقرر شد تا در همه ورودی‌های گمرکی دستگاه ایکس‌ری مستقر شود. علاوه بر این بر اساس مصوبه امروز کمیسیون تلفیق بنا شد تا بعد از این هزینه نصب کنتورهای هوشمند از محل منابع دولت پرداخت شود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس اظهار کرد: همچنین اعضای کمیسیون مصوب کردند صندوقی تحت عنوان صندوق توسعه شبکه ملی اطلاعات زیر نظر وزارت ارتباطات تشکیل شود که ارتقا و نوسازی شبکه‌های ارتباطی، فیبر نوری، منازل و کسب و کارها جزو برنامه‌های تعریف‌شده برای این صندوق است.

وی افزود: بر اساس این مصوبه بنا شد اساسنامه و منابع این صندوق به پیشنهاد مشترک وزارت ارتباطات، سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه و همکاری بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و دارایی به تصویب دولت برسد.

پایان پیام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول