اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

بیشتر بازداشت شدگان اغتشاشات در قزوین مشمول عفو رهبری می‌شوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: بیشتر افراد بازداشت شده در اغتشاشات اخیر قزوین به جز تعداد انگشت شمار از کسانی که در حریق های عمدی مشارکت داشتند و یا وابستگی آن ها به جریان های معاند اثبات شده است، مشمول عفو رهبری می شوند.

بیشتر بازداشت شدگان اغتشاشات در قزوین مشمول عفو رهبری می‌شوند

ابوالحسن کبیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: کمتر از ۱٠٠ نفر از محکومان اغتشاشات اخیر در زندان های قزوین باقی مانده بودند و از آنجایی که در این استان در بحث آرام سازی اغتشاشگرانی که مرتکب جنایت های فجیع از جمله قتل و یا آتش سوزی عمدی که در سایر شهرها اتفاق افتاده بود نداشتیم لذا اکثریت دستگیرشدگان شامل عفو مقام معظم رهبری شده اند.

وی خاطر نشان کرد: در استان قزوین تنها دو مورد آتش سوزی خودروی نیروی انتظامی و یک مورد شکستن شیشه بانک داشتیم که این افراد دستگیر شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین تاکید کرد: کسانی که ارتباطات تشکیلاتی نداشته باشند و مرتبط با سازمان منافقین و معاندین نباشند شامل عفو رهبری می شوند و در قزوین افراد به شکلی که عضو این سازمان ها باشند را نداشتیم.

این مقام مسئول ادامه داد: عمدتا افراد دستگیر شده در استان کسانی بودند که فریب فضای مجازی را خورده و دچار غفلت شده بودند.

وی بیان کرد: بعضی سلبریتی ها در فضای مجازی هیجانات کاذب برای جوانان ایجاد کردند و با وعده هایی که می دادند و با فضاسازی رسانه ای غربی، در انحراف این قشر نقش اساسی داشتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در پایان گفت: بیشتر بازداشت شده های قزوین مشمول عفو رهبری می شوند به جز تعداد انگشت شمار از کسانی که در حریق های عمدی مشارکت داشتند و یا وابستگی آن ها به جریان های معاند اثبات شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول