اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

امام جمعه سمنان: دشمنان نمی‌توانند پیشرفت‌های ایران را بپذیرند

امام جمعه سمنان گفت: پیشرفت‌های خوبی در بخش‌های مختلف در کشورمان در شرایط سخت فشارها و تحریم‌ها رخ داده است و دشمنان نمی‌توانند این پیشرفت‌ها را بپذیرند.

امام جمعه سمنان: دشمنان نمی‌توانند پیشرفت‌های ایران را بپذیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان سمنان در مسجد امام خمینی (ره) این شهر، از حضور میلیونی و پرشور مردم ایران اسلامی و استان سمنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

وی با اشاره به آمارهای منتشرشده در این زمینه گفت: افزایش ۵۲ درصدی حضور مردم استان سمنان در راهپیمایی 22 بهمن امسال از سوی دستگاه‌های مسؤول تخمین زده شده و این اتفاق مبارکی است که در این استان رقم خورد.

امام جمعه سمنان بیان کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن آن‌قدر باشکوه بود که پیام آن به قدرت‌های جهانی رسید و در عین حال، سبب خوشحالی دوستداران نظام اسلامی شد.

مطیعی بیان کرد: حضور باشکوه و حماسی ملت بزرگ ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، توطئه‌های دشمنانمان را ناکام گذاشت و سبب افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا شد.

وی با بیان اینکه مسؤولان وظیفه دارند به مردم انقلابی کشورمان بیش از گذشته خدمت کنند، گفت: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وابسته به حضور مردم در صحنه است و ملت ما بار دیگر به‌خوبی نشان داد که در میدان حضور دارد و پای کار انقلاب است.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: رفع مشکلات مردم از مهم‌ترین مسائلی است که امروز باید در سرلوحه برنامه‌های مسؤولان قرار گیرد و همه به آن عامل باشند.

مطیعی اضافه کرد: کاهش نرخ تورم، کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از گرانی‌ها از مواردی است که باید به آن توجه شود و این وظیفه امروز مدیران کشور است.

امام جمعه سمنان همچنین گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بار دیگر به رشد و پیشرفت کشور در بخش‌های مختلف اشاره داشتند و این نشان‌دهنده تلاش‌های فرزندان این مملکت و کوشش برای رفع مشکلات است.

مطیعی بیان کرد: پیشرفت‌های نظامی خوبی در سال‌های اخیر در کشور رخ داده؛ اما در کنار آن، شاهد رشد در زمینه‌های مختلف دیگر نیز بوده‌‌ایم و این قابل چشم‌پوشی نیست.

وی ادامه داد: پیشرفت‌های پزشکی، علمی، فناوری، هسته‌ای، نانو و... در شرایط سخت فشارها و تحریم‌ها رخ داد و دشمنان نمی‌توانند این پیشرفت‌ها را بپذیرند.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول