اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

طرفداری غرب از حقوق بشر دروغی بیش نیست

امام‌ جمعه اردستان گفت: ما در غم و اندوه برادران و خواهران زلزله‌زده هستیم و با وجود حواشی که مطرح است این نکته بر همگان آشکار شد که طرفداری از حقوق بشر که گفته غربی‌ها است، دروغی بیش نیست.

طرفداری غرب از حقوق بشر دروغی بیش نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت‌الاسلام حسن دهشیری امام‌ جمعه اردستان در خطبه‌های نمازجمعه این شهر ضمن اشاره به مبعوث شدن حضرت محمد(ص)، اظهار داشت: نازل‌شدن پنج آیه نخستین سوره علق بر حضرت محمد(ص) نشان از مبعوث شدن ایشان به رسالت پیامبری است و حضرت به یک رسالت بی‌مانند مبعوث شد چرا که رسالت پیامبر‌ان پیشین منطقه‌ای بود اما رسالت پنج پیامبر که حضرت محمد از آخرین آن‌ها بود یک رسالت جهانی بود.

وی با اشاره به معجزات پیامبر اکرم(ص)، افزود: حضرت محمد(ص) افراد زیادی را تربیت و با مسائل مختلف آشنا کردند همچنین امام(ره) در تعبیری فرموده‌اند که از آغاز خلقت تا پایان خلقت ما روزی بزرگ‌تر از بعثت نداریم بنابراین باید این روز بزرگ و انسان‌ساز را گرامی‌ داشت.

دهشیری با یادآوری اینکه حلول ماه شعبان را در پیش‌رو داریم، تصریح کرد: شعبان ماهی سراسر از سرور و شادی است که در آن هیچ غم و وفاتی وجود ندارد و این یعنی اینکه ماه شعبان سراسر نور و سرور و شادمانی برای مسلمانان و به ویژه شیعیان است.

امام جمعه اردستان با اشاره به حماسه‌آفرینی مردم در ۲۲ بهمن، تاکید کرد: ۲۲ بهمن غرورآفرین و افتخارآفرین توسط ملت ایران و همچنین شهرستان اردستان گرامی‌ داشته شد و رهبر انقلاب نیز در تعبیری فرمودند که شنبه‌ای خاص و ویژه‌ برای ایران شد.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان کرد: مردم در راهپیمایی شرکت کردند و تا مادامی که مردم در میدان باشند، خداوند حافظ نظام است.

دهشیری در بخش دیگری از خطبه‌ها در خصوص سفر رئیس‌جمهور ایران به چین، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور به کشور چین سفر کرد و پس از ۲۰ سال اولین رئیس‌جمهوری بود که علی‌رغم تمام تهدیدات دشمنان حضور شکوهمندانه در این کشور پیدا کرد.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: ما در غم و اندوه برادران و خواهران زلزله‌زده هستیم و با وجود حواشی که مطرح است  این نکته بر همگان آشکار شد که طرفداری از حقوق بشر که گفته غربی‌ها است، دروغی بیش نیست.

وی تاکید کرد: در آستانه سال جدید هستیم و در این ایام شهرهای دیگر برای جذب گردشگر جلوه خود را تغییر داده و رنگ و بوی دیگر می‌گیرند بنابراین ما نیز این انتظار را از شورای شهر و شهرداری اردستان داریم.

دهشیری خاطرنشان کرد: هرچند سرپرست شهرداری وظیفه خود را انجام می‌دهد اما شهر شهردار می‌خواهد و از استان هم می‌خواهیم که در تایید کردن کاندیدای شهرداری اردستان معطل نکند تا شهردار و شورا با قدرت در شهر فعالیت کنند.

پایان پیام/۶۳۱۳۵/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول