اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

انعقاد قراداد ۱۰ هزار میلیاردی در هفتمین همایش سرمایه‌گذاری مازندران/ برگزاری همایش بین‌المللی فرصت های سرمایه گذاری اردیبهشت ۱۴۰۲

استاندار مازندران با اشاره به اینکه همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری مازندران اردیبهشت 1402 برگزار می‌شود، گفت: در هفتمین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری بیش از 10 هزار میلیارد تومان قرارداد منعقد شده است.

انعقاد قراداد ۱۰ هزار میلیاردی در هفتمین همایش سرمایه‌گذاری مازندران/ برگزاری همایش بین‌المللی فرصت های سرمایه گذاری اردیبهشت ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سیدمحمود حسینی‌‎پور در حاشیه بازدید از هفتمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌‎گذاری شهرستان‎های آمل، نور و محمودآباد، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همه مدیران مازندران دغدغه ارتقای استان را دارند و هر شهرستان باید برای فعالیت‌های فرصت سرمایه‌گذاری به مردم گزارش دهد.

وی با اشاره به اینکه موجی از سرمایه‌گذاری‌ها در مازندران آغاز شد، افزود: هم‌اکنون سرمایه‌گذاران داخلی، ملی و بین المللی در حال رایزنی برای سرمایه‌گذاری در استان هستند تا به اهداف بزرگ مازندران قوی برسیم.

استاندار مازندران با اشاره اینکه میزبانی شایسته‌‎ای را در آمل از همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری شاهد بودیم، تصریح کرد: سرمایه‌گذاران قوی با ارائه دستاوردهای بسیار خوب در آمل اعلام حضور کردند و برنامه‌ریزی خوبی برای شناسایی فرصت‌های سه شهرستان مهم مازندران به خوبی به نمایش درآمد.

حسینی پور با اعلام اینکه با ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری باید زمینه را برای ترقی و رشد بیشتر مازندران فراهم کنیم، ادامه داد: در هفتمین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان قرارداد منعقد شد که مسئله مهم و کلیدی است که در همایش@های گذشته کمتر به چشم خورد.

وی با اعلام اینکه این انعقاد قراداد در حوزه گردشگری، کشاورزی، دامپروری و صنعتی رقم خورد، بیان کرد: در آغاز حرکت فرصت‌های سرمایه‌گذاری قرار داریم و همایش استانی فرصت‌های سرمایه‌گذاری مازندران اردیبهشت سال آینده به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری مازندران باعث می‌شود تا با شناسایی فرصت‌های ویژه شهرهای مختلف بازگو و مطرح شود، خاطرنشان کرد: همچنین ابرپروژه‌های مازندران در همایش اصلی رونمایی خواهند شد می‌خواهیم در فعالیت‌های ریلی و قطار خط ریلی از گلوگاه تا رامسر را راه‌اندازی کنیم البته بحث‌های دریایی و گردشگری ساحلی هم در مازندران بسیار مهم است.

حسینی‌پور با بیان اینکه فعالیت در حوزه صنعت کشاورزی و دامپروری باید نوین شود، گفت: باید کشاورزی و دامپروری از شکل توسعه سنتی درآید و رویکرد صنعتی داشته باشند.

وی افزود: باید فرصت‌های گردشگری در مازندران با توجه به آب و هوای بی‌نظیر و طبیعت بکر احیا شود تا همه دست در دست هم داده و برای توسعه مازندران به عنوان نگین ایران اسلامی به لحاظ طبیعت خدادادی و مواهب بیکران تلاش کنیم.

حسینی‌پور با اعلام اینکه مردم و سرمایه‌گذاران کشور را برای سرمایه‌گذاری در استان دعوت کرده و می خواهیم بهترین پذیرایی را داشته باشیم، یادآور شد: باید برای کسب درآمد مردم مازندران از گردشگری بین‌المللی بهره‌مند شویم، هم اکنون با برگزاری هفت همایش سرمایه‌گذاری مازندران تعداد هفت دبیرخانه فعال شد و مدیران بخشی از قراردادها را منعقد کرده و شناسایی‌های لازم را انجام دادند.

استاندار مازندران گفت: بسیاری از ادارات مازندران در زمینه سرمایه‌گذاری پای کار آمدند و نهادها و اداراتی که مقاومت می‌کنند چاره‌ای جز همراهی با فضای توسعه‌ای مازندران ندارند و در صورت عدم همراهی مدیران از گردانه توسعه حذف می‌شوند.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول