اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

درماندگی رسانه‌های صهیونیستی: موجب خوشحالی دشمن شده‌ایم

رسانه‌های رژیم صهیونیستی ضمن پرداختن به سخنرانی دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان و اشاره ایشان به تفرقه‌های داخلی اشغالگران، خاطرنشان کردند وضعیت کنونی تل‌آویو موجب خوشحالی مقاومت شده است.

درماندگی رسانه‌های صهیونیستی: موجب خوشحالی دشمن شده‌ایم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در روزهای گذشته رسانه‌های صهیونیست به تفرقه داخلی بین خودشان در سرزمین‌های اشغالی پرداخته و خاطرنشان کردند که دشمنان تل‌آویو روی گسست داخلی رژیم متمرکز شده و با خوشحالی به تحولات می‌نگرند.

طبق گزارش وبگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، تحلیلگر امور نظامی شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در صحبت از گسست داخلی، ضمن اشاره به افزایش روزافزون تنش‌ها بین اشغالگران خاطرنشان کرد: کسانی که به این موضوع توجه می‌کنند دشمنان ما هستند.

تحلیلگر صهیونیست در ادامه گفت: «رئیس ستاد ارتش، رئیس شاباک و رئیس موساد اسرائیل به عنوان سه دستگاه امنیتی، در حال ساماندهی صفوف خود هستند و در واقع ارزیابی‌های خود از وضعیت این هفته در تل‌آویو را به اطلاع وزرای کابینه رسانده‌اند؛ آن‌ها چندین نکته را ارائه کرده‌اند تا وزرا احساس نگرانی کنند، که هنوز نگران اوضاع نشده‌اند!»

تحلیلگر شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی افزود:« آن‌ها به وزرای کابینه نتانیاهو گفته‌اند که دشمنان اسرائیل او وضعیت پیش‌آمده خوشحال هستند. شکاف داخلی در اسرائیل با یک دوره امنیتی بسیار خطرناک و قابل انفجار تبدیل شده است؛ موضوعی که فقط به تشکیلات خودگردان فلسطین یا غزه مربوط نمی‌شود».

همین شبکه، در گزارش دیگری با اشاره به اینکه «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی این هفته در کنفرانس مونیخ حضور دارد، افزود: دشمنان اسرائیل، به وضعیت امروز ما همانند آغاز فروپاشی رژیم نگاه می‌کنند.

«شبکه ۱۲» رژیم صهیونیستی در گزارش‌های مفصلی به تحلیل ابعاد و آثار سخنرانی «سید حسن نصرالله»، دبیرکل جنبش حزب الله لبنان در دو روز گذشته (پنجشنبه ، ۱۶فوریه) پرداخت  و گفت: «نصرالله دیروز خوشحال بود...»

«روعی کایس»، خبرنگار شبکه صهیونیستی «کان» نیز در این باره گزارش داد: «نصرالله به طور گسترده به تحلیل اوضاع داخلی اسرائیل پرداخت. این یک وضعیت بی‌سابقه است؛ زیرا دولت احمق اینجا به سمت درگیری در عرصه داخلی و جنگ با فلسطینی‌ها پیش می‌رود، وضعیتی که به منطقه نیز کشیده خواهد شد».

روز پنجشنبه، رسانه‌های رژیم صهیونیستی در سطحی گسترده به پوشش سخنرانی سید حسن نصرالله به مناسبت «رهبران شهید» پرداختند؛ مراسمی که که حزب‌الله از طریق با حضور مردم در حومه جنوبی بیروت برپا کرد. او در این مراسم تاکید کرد: «ان‌شاءالله این رژیم هشتاد سال از موجودیت خود را تمام نخواهد کرد».

این در حالی است که پیش‌تر، روزنامه «یدیعوت آحارانوت» چاپ سرزمین اشغالی فلسطین نیز در گزارشی از اوضاع نابه‌سامان رژیم صهیونیستی، به سخنرانی دو روز گذشته «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب‌الله لبنان اشاره کرد.

در این گزارش آمده بود «نصرالله با صدای بلند آن‌چه که افسران اطلاعاتی در گزارش‌های محرمانه می‌نویسند را به زبان آورد. نصرالله به خوبی ضعف و جنگ برادرکشی در اسرائیل را تشخیص می‌دهد و ارزیابی او این است که اسرائیل به جشن هشتاد سالگی خود نمی‌رسد».

سید حسن نصرالله در بخشی از سخنان خود تاکید کرده بود: «وضعیت داخلی رژیم صهیونیستی، بی‌سابقه است. کابینه این رژیم هم به سمت درگیری حرکت می‌کند بسیاری از مسئولان این رژیم مانند [نفتالی] بنت، ایهود اولمرت، صدها مورخ صهیونیستی درباره جنگ داخلی در آن سخن می‌گویند. رئیس این رژیم هم شخصا اذعان کرد که نسبت به انفجار قریب‌الوقوع در این رژیم و فروپاشی آن نگران است».

نصرالله ضمن ابراز ارادت به ملت و مقاومت فلسطین به ویژه نسل جدید این کشور در کرانه باختری و قدس اشغالی، تصریح داشت: «ما امروز در برابر مقاومت و انتفاضه واقعی فلسطین قرار داریم. کابینه کنونی [صهیونیستی] نیز احمق است و احتمال دارد سراسر منطقه را به سمت تنش سوق دهد. این احتمال بسیار قوی است».

پایان پیام/ ت 1013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول