اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

مجموعه مستند «مینی فوتبال» از شبکه ورزش پخش می‌شود+فیلم

مجموعه مستند «مینی فوتبال» جام پرچم از ۳۰ بهمن روی آنتن شبکه ورزش سیما می‌رود.

مجموعه مستند «مینی فوتبال» از شبکه ورزش پخش می‌شود+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، مستند تصویری برگزاری مسابقات مینی فوتبال روستاییان و عشایر (جام پرچم) در استان‌های مختلف کشور که به همت اداره کل توسعه ورزش روستایی وزارت ورزش و جوانان تولید شده است، با مساعدت شبکه ورزش سیما به روی آنتن می‌رود.

این مسابقات که بزرگترین رویداد سازمان یافته ورزشی کشور تا به امروز است، با حضور بیش از 27 هزار تیم ورزشی و جمعیتی بالغ بر 320 هزار نفر از دختران و پسران نوجوان و جوان برومند وطن از نزدیکترین تا دورافتاده ترین روستاهای ایران، بویژه مناطق محروم، کمتر برخوردار و حتی نقاط صفر مرزی از بهمن ماه سال 1400 آغاز شده و در چهار مرحله بخش، شهرستان، استان و ملی تا دیماه 1401 ادامه یافته که در مرحله ملی 62 تیم برگزیده (تیمهای برگزیده مرحله استانی – آقایان و بانوان) به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

 

 

مستند تصویری برگزاری مسابقات مینی فوتبال روستاییان و عشایر (جام پرچم) به تهیه کنندگی و کارگردانی علیرضا ابراهیمی، با روایت مسعود فروتن براساس طرحی از علیرضا پسندیده از یکشنبه ٣٠ بهمن ماه در ده قسمت ۲۰ دقیقه‌ای، شنبه تا چهارشنبه ساعت ١٣:٣٠از شبکه ورزش پخش می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول