اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

ترفند|نحوه دانلود مرورگر جدید اج با قابلیت هوش مصنوعی بینگ

مایکروسافت در اوایل این ماه، ادغام مدل چت OpenAI با مرورگر وب بینگ و اج را اعلام کرد؛ اکنون می توان به آن با قابلیت هایی محدود دسترسی داشت.

ترفند|نحوه دانلود مرورگر جدید اج با قابلیت هوش مصنوعی بینگ

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از شرکت مایکروسافت، گسترش دسترسی زودهنگام به همه ویژگی‌های جدید بینگ را برای کاربران لیست انتظار آغاز کرده است. در کنار این، مایکروسافت همچنین شروع به عرضه مرورگر وب به روز شده اج با ویژگی های هوش مصنوعی در برنامه پیش نمایش اینسایدر کرده است. این برنامه به کاربران اجازه می دهد تا به ویژگی هایی که در مایکروسافت در حال توسعه است دسترسی داشته باشند. 

اگر به دنبال دانلود مرورگر وب جدید اج برای آزمایش قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی هستید، در ادامه نحوه انجام آن را توضیح خواهیم داد:

پیش نیازها:

اتصال فعال به اینترنت

ویندوز 11 یا آخرین سیستم عامل

حساب کاربری مایکروسافت

چگونه مرورگر وب جدید اج را دریافت کنیم

مایکروسافت هنوز ویژگی های جدید هوش مصنوعی را در اج در ساختاری پایدار عرضه نکرده است. با این حال، این شرکت آن را به نسخه Edge Dev اضافه کرده است که به کاربران اجازه می دهد قبل از سایر کاربران به ادغام جدید بینگ دسترسی داشته باشند.

بنابراین، برای استفاده از ویژگی‌های هوش مصنوعی در اج، باید نسخه Edge Dev را دانلود کنید، در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است.

1.به وب سایت رسمی مایکروسافت اج بروید.

2.اکنون روی دکمه دانلود در بالای صفحه کلیک کنید.

3.به پایین اسکرول و نسخه Edge Dev را پیدا کنید و دکمه دانلود قرار گرفته در جلوی آن را بزنید.

4.یک فایل دانلود خواهد شد. اکنون روی آن کلیک کنید تا بر روی سیستم شما نصب شود.

5. با استفاده از حساب مایکروسافت خود وارد مرورگر وب شوید.

6.پس از این، روی نماد جدید بینگ در گوشه سمت راست بالا کلیک و به ویژگی های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی دسترسی پیدا کنید.

با ادغام بینگ و اج چه کارهایی می توانید انجام دهید

مایکروسافت توضیح داده که ادغام بینگ و هوش مصنوعی جدید برای کاربران طراحی شده است و به آنها کمک می کند تا اطلاعات بیشتری را به راحتی دریافت کنند. به عنوان مثال، گزینه چت را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد جستجوی سریع انجام دهند و بینگ به طور جامع بر اساس جستجوهای وب که توسط آن انجام می شود به آن پاسخ می دهد. جدای از آن، کاربر همچنین می‌تواند گزارشی را خلاصه کند یا نکات کلیدی را از صفحه‌ای که در حال حاضر باز است به کاربران بگوید. علاوه بر این، یک دکمه اختصاصی Compose نیز وجود دارد که به کاربران اجازه می دهد بر اساس برخی از موضوعات ارائه شده توسط کاربر، یک پست ایجاد کنند.

اج به روز شده هنوز در حالت توسعه است. بنابراین، دسترسی به آن مستلزم دانلود نسخه Dev مرورگر اج است. همچنین، ممکن است برخی از اشکالات در مرورگر وب وجود داشته باشد. بنابراین، در صورت امکان، آن را مرورگر وب اصلی خود قرار ندهید.

مایکروسافت در رویداد مطبوعاتی دفتر مرکزی خود در ردموند واشنگتن گفت: بینگ با به‌روزرسانی‌ها، نه تنها فهرستی از نتایج جستجو را ارائه می‌دهد؛ بلکه به سؤالات پاسخ داده، با کاربران گپ می‌زند و محتوا را در پاسخ به سؤالات کاربران تولید می‌کند.

کاربر با این موتور جستجو می‌تواند برای خرید تلویزیون به روشی جدید جستجو کند. هنگامی که نتایج به دست آمد، روی بخش چت کلیک کرده و از آن اطلاعات بیشتری بخواهد، مانند اینکه کدام تلویزیون ارزانتر است. هنگامی که این ابزار پاسخ‌های مکتوب تولید می‌کند، منابع و پیوندهایی برای کلیک کردن به منبع اصلی از وب فراهم می‌کند.

یوسف مهدی، معاون مایکروسافت و مدیر ارشد بازاریابی گفت: « ما این با پاسخ‌ها، بسیار فراتر از جستجوهای امروزی می‌رویم.»

مرورگر مایکروسافت اج به‌روزرسانی شده دارای قابلیت‌های بینگ است که به کاربران امکان می‌دهد با ابزار جستجو در کنار صفحه وب چت کنند، درباره صفحه سؤال بپرسند یا آن را با محتوای موجود در سراسر وب مقایسه کنند. همچنین می تواند به عنوان مثال به افراد کمک کند تا یک پست در لینکدین متعلق به مایکروسافت در مورد یک موضوع خاص تهیه کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول