اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

به صفر رساندن هزینه‌های درمانی دولتی شایسته ملت ایران است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: ایجاد شرایطی که بیماران در مراجعه به بیمارستان های دولتی رنج و غم هزینه‌های درمانی خود را نداشته باشند، شایسته این ملت است و امیدواریم به سمتی پیش برویم که هزینه‌های درمان در ایران به صفر نزدیک شود.

به صفر رساندن هزینه‌های درمانی دولتی شایسته ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، در دیدار رئیس سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان، اظهار کرد: امسال حقیقتاً مردم ایران بسیار خوب در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن شرکت کردند و تیرخلاص را به اهداف شوم دشمنان انقلاب زدند چرا که در اغتشاشات اخیر دشمن آخرین توهین‌ها، حربه‌ها و روش‌های خود را علیه انقلاب اسلامی به کار بست.  

وی با اشاره به اینکه حضور با شکوه مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن بار دیگر نشان داد که ملت ایران میان نظام اسلامی و عملکرد برخی از افراد و مسؤولان تفاوت می‌گذارند، تصریح کرد: علی‌رغم همه مشکلات، نواقص و ضعف‌ها، هیچ حکومتی در دنیا نزدیک‌تر از نظام جمهوری اسلامی ایران به حکومت انبیا و اولیای الهی نیست.

طباطبایی‌نژاد با اشاره به برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: در زمان دفاع مقدس تمام سعی دشمنان این بود که ایران از کسی سلاح نخرد و امروز تمام سعی دشمنان این است که اجازه ندهند دیگران از ایران پهپاد و سلاح بخرند.

امام جمعه اصفهان ابراز کرد: اینکه آمریکایی‌ها از احتمال فروختن پهپاد ایرانی به روسیه برای جنگ اوکراین ترس و واهمه دارند، اگر جز پیشرفت نظام اسلامی نیست، چه چیزی است.

وی تأکید کرد: باید قدردان این انقلاب و نظام اسلامی بود لذا رسالت همه افراد و‌ مدیران این است که اگر در عرصه‌ای می‌توانند تبیین کنند و در مسیر جهاد تبیین قدم بردارند.  

طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه امروز یکی از دستاوردهای انقلاب، اجرای طرح سلامت در کشور است،گفت: پیش از انقلاب اسلامی اغلب پزشکان حاضر در کشور از پاکستان و‌ هند بودند و اصلاً حرف و درد مردم را متوجه نمی‌شدند، ولی امروز پزشک ایرانی  در ایران و سایر کشورها مشغول طبابت است.

امام جمعه اصفهان ادامه داد: ما باید با فعالیت‌های مجدانه و جهادگرایانه، کمبودهای کشور را رفع کنیم و در راستای پیشرفت و‌ توسعه گام برداریم، ایجاد شرایطی که بیماران در مراجعه به بیمارستان‌های دولتی رنج و غم هزینه‌های درمانی خود را نداشته باشند، شایسته این ملت است و امیدواریم به سمتی پیش برویم که هزینه‌های درمان در ایران به صفر نزدیک شود.  

پایان پیام/۶۳۱۲۹/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول