اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کلاهبردار ۳۰۰ میلیارد ریالی ارز دیجیتال دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از دستگیری فردی خبر داد که با خرید ارز دیجیتال ۳۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

کلاهبردار ۳۰۰ میلیارد ریالی ارز دیجیتال دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدعلی آدینه‌لو اظهار کرد: در پی شکایت 20 نفر از شهروندان مبنی بر سرمایه‌گذاری در واحد ارزهای دیجیتال که منجر به کلاهبرداری 300 میلیاردی از آنان شده بود، موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
 رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان افزود: ماموران با انجام اقدامات تخصصی، عامل این کلاهبرداری را که از مال باختگان 300 میلیارد ریال پول اخذ کرده بود را شناسایی و با دستور قضائی دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم پس از مواجهه با دلایل و مستندات موجود به جرم انتسابی اعتراف و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد، وی با تبلیغ سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال اقدام به کلاهبرداری از مال باختگان می‌کرده است.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی زنجان ادامه داد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

پایان پیام/۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول