اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کشف ۱۳ تن آجیل قاچاق در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۳ تن آجیل قاچاق از یک دستگاه تریلر در محور سمنان- دامغان خبر داد.

کشف ۱۳ تن آجیل قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اجرای طرح برخورد پلیس با سرشبکه‌ها و باندهای سازمان‌یافته قاچاق کالا و ارز جزو اولویت اصلی مأموریتی پلیس امنیت اقتصادی است.

وی اضافه کرد: برای مقابله قاطع مأموران انتظامی با قاچاقچیان، تیم‌های گشت پلیس به‌صورت شبانه‌روزی در حوزه استحفاظی استان سمنان فعالیت می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: در پی انجام اقدامات ویژه پلیسی و اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت اقتصادی، حین گشت‌زنی هوشمندانه در محور سمنان- دامغان به یک دستگاه تریلر کشنده مظنون شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

موقوفه‌ای به بررسی مدارک خودرو و ظن مأموران به جعلی بودن آن اشاره و اضافه کرد: خودرو به همراه راننده برای بررسی‌های بیشتر به پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان منتقل شد.

وی ادامه داد: مأموران پس از بررسی مدارک تریلر و استعلام آن، از جعلی بودن پلاک خودرو اطمینان حاصل کردند و مشخص شد که به‌صورت قاچاق از مرزهای شرقی وارد کشور شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان از بازرسی بار خودرو توسط مأموران خبر داد و افزود: در بررسی تخصصی پلیس مشخص شد، راننده به‌صورت حرفه‌ای ۱۳ تن آجیل را در قسمت تانکر مخصوص حمل فرآورده‌های نفتی جاساز کرده است که کشف و ضبط شد.

موقوفه‌ای ارزش تقریبی خودرو و محموله آن را برابر نظر کارشناسان ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد و خاطرنشان کرد: قاچاق کالا همواره ضربات جبران‌ناپذیری بر پیکره جامعه وارد می‌کند و علاوه بر ضربه به تولیدات داخلی، تهدید جدی برای اقتصاد، معیشت و اشتغال جامعه است.

وی تصریح کرد: مبارزه با قاچاق به یکی از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس استان سمنان تبدیل شده است و به مردم اطمینان می‌دهیم به افراد سودجو و مخلان اقتصادی اجازه فعالیت مخرب را نخواهیم داد و قاطعانه با آنان برخورد خواهد شد.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول