اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

مسکو: سوخو-۲۵ را ساقط کردیم؛ حداقل ۲۱۰ اوکراینی کشته شدند

وزارت دفاع روسیه روز پنجشنبه (امروز) اعلام کرد طی درگیری‌های شبانه روز گذشته بیش از ۲۱۰ نظامی اوکراینی در دونتسک کشته شدند.

مسکو: سوخو-۲۵ را ساقط کردیم؛ حداقل ۲۱۰ اوکراینی کشته شدند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، روسیه از ساقط کردن یک فرونده جنگنده سوخوی اوکراین در «خرسون» و تلفات ۲۱۰ نفری کی‌یف طی درگیری‌ها در دونتسک خبر داد.

منابع رسانه‌ای از مسکو پایتخت روسیه خبر دادند، وزارت دفاع روسیه روز پنجشنبه (امروز) توضیحاتی درباره درگیری‌های در محورهای مختلف نبرد با ارتش اوکراین ارائه داد.

به گزارش راشاتودی، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که طی درگیری‌های ۲۴ ساعت اخیر در محور دونتسک تعداد ۲۱۰ نظامی اوکراینی کشته شدند.

بنا بر اعلام این وزارتخانه، نیروهای ارتش روسیه همچنین موفق شدند یک فروند جنگنده سوخوی ارتش اوکراین را در «خرسون» ساقط کند.

۶ خودروی جنگی زرهی، چهار خودرو، یک سامانه راکت انداز چندگانه «گراد» و چندین توپخانه (آمریکایی) «هویتزر» به همراه یک انبار مهمات ارتش اوکراین در دونتسک منهدم شد.

وزارت دفاع روسیه درباره سقوط سوخوی این کشور در «بلگورود» هم اظهارنظر کرد و خبر داد که خلبان این جنگنده در راه بازگشت از عملیات موفق جنگی خود، دچار سانحه شد و جانش را از دست داد.

پیشتر در خبرها آمده بود که یک جنگنده سوخوی روسیه در استان مرزی «بلگورود» دچار سانحه شد و سقوط کرد و خلبان آن توانست «ایجکت» کند (جزئیات بیشتر).

این وزارتخانه همچنین خبر داد، ارتش روسیه یک جنگنده سوخو-۲۵ ارتش اوکراین را در خرسون هدف قرار داد و ساقط کرد.

اطلاع رسانی تازه وزارت دفاع روسیه درباره درگیری‌های میدانی در شرایطی انجام شده که کی‌یف در آستانه اولین سالگرد جنگ اوکراین، طی روزهای اخیر شاهد سفر مقام‌های ارشد کشورهای غربی شامل جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا بوده است.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول