اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سردار حسن‌زاده: به‌زودی شکست تمام‌عیار رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: دشمنان ما بدانند که نسل‌های دهه ۳۰ تا دهه نودی‌ها در کنار هم کمر همت بسته‌اند تا به‌زودی زود شکست تمام‌عیار رژیم صهیونیستی و جبهه استکبار را در پادگان دوکوهه جشن بگیرند.

سردار حسن‌زاده: به‌زودی شکست تمام‌عیار رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ، امروز (جمعه) در یادواره ستارگان دوکوهه که در حسینیه شهید همت پادگان دوکوهه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، خصوصاً شهدای لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) و فرماندهان شهید این لشکر و همچنین سیدالشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی، با اشاره به حضور فرزندان و یادگاران فرماندهان شهید لشکر ۲۷ در این مراسم، اظهار کرد: رزمندگان و دلباختگان شهدا سالیانی بود که این آرزو را داشتند تا مراسم میثاق با شهدا را در پادگان دوکوهه برگزار کنند.

وی افزود: سالیانی بود که رزمندگان تهران آرزو می‌کردند که سوار قطار شوند و این قطار در کنار پادگان دوکوهه پهلو بگیرد و آن‌ها وارد پادگان دوکوهه شوند. سالیانی بود آرزو می‌کردیم که صبحگاه پادگان دوکوهه مملو از بسیجی‌ها شود. سالیانی بود که آرزو می‌کردیم یک‌ بار دیگر همه گردان‌ها و واحد‌های لشکر در کنار نوجوانان و جوانان، حضور در این پادگان را تجربه کنیم.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ اضافه کرد: دل پادگان دوکوهه هم تنگ شده و ۳۰ و چند سال بود همه رزمندگان را یک‌جا در خود جای نداده بود. رزمندگان از دلتنگی درآمدند و پادگان دوکوهه که روزی قدمگاه و میعادگاه شهدا بود، نیز انتظار می‌کشید تا این اتفاق بیفتد. پادگان دوکوهه برای عبادت شبانه حسینیه و نماز جماعت باشکوه و دعای عهد و زیارت عاشورا رزمندگان دلتنگی می‌کرد.

سردار حسن‌زاده عنوان کرد: پادگان دوکوهه در چند روز گذشته شاهد حضور باشکوه نسل‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: هم رزمندگان، هم جانبازان، هم نوجوانان، جوانان در کنار هم یکپارچه قرار گرفتند که این موضوع ۲ پیام را به همراه دارد؛ اولین پیام برای ملت عزیز است که بعد از ۴۴ سال تلاش، دشمن در تهاجم فرهنگی برای ایجاد گسست نسلی در جبهه مقاومت متوجه شکست خود شد.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ افزود: تصور دشمنان بر این بود که گوش نوجوانان و جوانان ما به فرمان آن‌ها در فضای مجازی است؛ اما در میدان صبحگاه دوکوهه، با اشک‌هایی که آن‌ها می‌ریختند، دیدیم و درک کردیم که همه نسل‌های جامعه، گوششان به فرمان شهداست؛ چراکه مکتب حاج قاسم را برای خود الگو قرار داده‌اند.

سردار حسن‌زاده با بیان اینکه مردم عزیز ما در نسل‌های مختلف فرهنگ مقاومت را دنبال می‌کنند، گفت: این تجمع پیامی هم برای دشمنان داشت، مبنی بر اینکه آن‌ها بدانند که نسل‌های دهه ۳۰ تا دهه نودی‌ها در کنار هم کمر همت بستند تا به‌زودی شکست تمام‌عیار رژیم صهیونیستی و جبهه استکبار را در پادگان دوکوهه جشن بگیرند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول