اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کسب 4 مدال رنگی رزمی‌کاران خراسان جنوبی در مسابقات کیک بوکسینگ کشور

در مسابقات بهترین بهترین‌های قهرمانی کشور در سبک اسپرت مدرن کیک بوکس رزمی کاران خراسان جنوبی با پنج فایتر توانستند چهار مدال با ارزش رقابت‌ها را برای استان به ارمغان بیاورند.

کسب 4 مدال رنگی رزمی‌کاران خراسان جنوبی در مسابقات  کیک بوکسینگ کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرحند، ورزش اسپورت مدرن کیک بوکسینگ ترکیبی از رشته‌های رزمی موی تای، کاراته و بوکس است که تنها سی سال از تولد آن می‌گذرد.

در ورزش رزمی کیک بوکسینگ ضربات دست، پا، زانو، آرنج و گرفتن همدیگر آزاد می‌باشد . ولی زدن حریفی که بر روی زمین افتاده ممنوع است . به طورکلی هدف از تمرینات کیک بوکسینگ دفاع ازخود ، به دست آوردن آمادگی جسمانی می باشد.

این رشته ورزشی در خراسان جنوبی نیز فعالیت خوبی دارد و ورزشکاران شایسته استان در مسابقات بهترین بهترین‌های قهرمانی کشور در سبک اسپرت مدرن کیک بوکس خوش درخشیدند.
 
در این ماراتن ملی تیم کیک بوکس خراسان جنوبی با پنج فایتر توانست دو مدال طلا و دو مدال نقره را کسب کند و سری در میان استانهای قدر کشور باشد.
 
جواد آزادوار در وزن منفی 57 کیلوگرم در مسابقات بهترین بهترین‌های قهرمانی کشور در سبک اسپرت مدرن کیک بوکس با گردن آویز طلا بر سکوی نخست ایستاد و علی امامی در وزن منفی 63 کیلوگرم به مدال طلای با ارزش این رقابت‌ها رسید.

  علیرضا فاطمی در وزن منفی  54 کیلوگرم این رویداد ورزش ملی با کسب نشان نقره در جایگاه نایب قهرمانی قرار گرفت و ابوالفضل دلیری نیز مقام نایب قهرمانی مسابقات بهترین بهترین‌های کشور در سبک اسپرت مدرن کیک بوکس را برای استان به ارمغان آورد.

پایان پیام/69014
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول