اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ردپای عمیق مازوت‌سوزی نیروگاه شازند در هوای آلوده اراک/ قوه قضاییه قول همکاری به محیطزیست داد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: مازوت سوزی نیروگاه شازند که از سال دو سال اخیر شدت گرفته، به شدت کیفیت هوا را تحت تاثیر قرار داده است.

ردپای عمیق مازوت‌سوزی نیروگاه شازند در هوای آلوده اراک/ قوه قضاییه قول همکاری به محیطزیست داد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، امین حسین رحیمی ظهر امروز در نشست با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی اظهار کرد: یکی از مشکلات جدی مردم شهر اراک مشکل آلودگی هوا است که این وعده را به مردم می‌دهیم که  قوه قضاییه و محیط زیست در رفع مشکل آلودگی هوای اراک نهایت همکاری را خواهند داشت.

امین حسین رحیمی تصریح کرد: قوه قضاییه از هیچ تلاش و کمکی به محیط زیست برای رفع آلودگی هوا کوتاهی نخواهد کرد.

به گزارش فارس، همچنین وزیر دادگستری امروز همچنین در حاشیه سفر به استان  از انبار اداره‌کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و گمرک استان مرکزی در اراک بازدید کرد و در جمع خبرنگاران گفت:  نگهداری کالا در انبارهای این ۲ نهاد در وضعیت مطلوب و مناسبی است و  وضعیت در این انبارها به صورت کامل مشخص است.
وی با اشاره به  کالاهای رسوبی مانده در انبارهای اموال تملیکی استان مرکزی، اظهار کرد: این کالاها مربوط به پرونده‌هایی است که تعیین تکلیف نشده و از لحاظ قانونی اجازه فروش و واگذاری آنها وجود ندارد که به زودی  در خصوص فروش یا استرداد کالاهای رسوب شده آذراب در اموال تملیکی، تصمیم گیری خواهد شد تا کالاهای رسوبی موجود به سرعت تعیین تکلیف شوند.
 وزیر دادگستری تاکید کرد: کالاهای رسوبی در گمرک که دستور ضبط آنها صادر شده است، باید توسط سازمان اموال تملیکی به فروش  برسد.

در این دیدار، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی نیز گفت: مازوت سوزی نیروگاه شازند که از سال دو سال اخیر شدت گرفته، به شدت کیفیت هوا را تحت تاثیر قرار داده است.

یوسف یوسفی افزود: مردم اراک از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۰ روز ناسالم را پشت سر گذاشته است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول