اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مورایس: لیگ ایران لیگ ساده‌ای نیست/ بازیکنان اروپا تفاوت زیادی با ایرانی‌ها ندارد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: لیگ ایران لیگ ساده‌ای نیست و می‌توان با نتیجه‌ها و بازی‌ها آن را به خوبی مشاهده کرد؛ اما زمین‌ها کیفیت مناسبی ندارند.

مورایس: لیگ ایران لیگ ساده‌ای نیست/ بازیکنان اروپا تفاوت زیادی با ایرانی‌ها ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، ژوزه مورایس، امشب در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم اراک اظهار کرد: لیگ برتر به ۱۰ بازی آخر خود رسیده و خیلی جذاب است تا بدانیم ما و بقیه تیم‌ها چگونه تیم را در جایگاه خود مدیریت می‌کنند تا به هدف خود برسند.

وی افزود: من با بقیه افراد که عاشق فوتبال هستند فرقی ندارم، لیگ خیلی جذاب است و باید دید از اینجا به بعد چه اتفاقی می‌افتد، خیلی دوست دارم ببینم تیمم فردا چطوری می‌خواهد مدیریت کند و با راه‌هایی و چالش ها چطوری روبرو می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: لیگ ایران لیگ ساده‌ای نیست و می‌توان با نتیجه‌ها و بازی‌ها آن را به خوبی مشاهده کرد؛ اما زمین‌ها کیفیت مناسبی ندارند و همیشه همه چیز به کیفیت بازیکنان مربوط نیست بلکه برخی مواقع به کیفیت زمین برمی گردد که متاسفانه برخی زمین ها کیفیت مناسبی ندارند.

مورایس بیان کرد: خیلی کنجکاوانه بود که امروز توانستیم در زمین آلومینیوم تمرین خود را برگزار کنیم که بهتر از زمینه تمرین خودمان بود.

وی افزود: من این را مطرح که پیامی نه فقط برای خودمان بلکه برای مابقی تیمها که در لیگ برتر هستند بفرستم که اگر قرار است به سطح بالایی که می‌خواهیم برسیم بستگی به زمین‌های تمرینی دارد تا بتوانیم در زمین های خوب تمرین کنیم و در بازی توانایی خود را ارائه دهیم، به همین خاطر است که در لیگ‌های اسپانیا و انگلیس را می‌بینیم که بازیکنان سرعت خوب دارند تفاوت زیادی با بازیکنان ایرانی ندارد و فقط بازیکنان این کشورها هرروز در زمین‌های خوبی تمرین می کنند که متاسفانه این شرایط را در ایران نداریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: حتی تیم‌های سطح پایین‌تر اروپایی از زمین‌های خوبی برخوردار هستند وگرنه کیفیت آنها به بازیکنان ایرانی نمی رسد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول