اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

آغاز اولین رالی خانوادگی راهیان نور از قزوین تا خوزستان

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: اولین رالی خانوادگی راهیان نور از قزوین تا خوزستان آغاز شد.

آغاز اولین رالی خانوادگی راهیان نور از قزوین تا خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ حمزه برین در حاشیه برگزاری مسابقات رالی خانوادگی در قالب کاروان راهیان نور با اشاره به آغاز این حرکت بزرگ فرهنگی اظهار کرد: راهیان نور به عنوان یک حرکت فرهنگی عظیم بی نظیر در جهان و در تاریخ کشور پهناور ایران، در ابتدا با حضور مقام معظم رهبری به مناطق عملیاتی تقویت شد و هم اکنون در حال گسترش کمی و کیفی است و اعزام به شکل کاروانی و خانوادگی در حال اجراست.

وی افزود: سرزمین دفاع مقدس تمام جذابیت های ممکن برای جذب روح حقیقت جوی هر انسان آزادی خواه را که به دنبال سرچشمه حقیقت است، با خود به همراه دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه این حرکت در امتداد دفاع مقدس است، گفت: فضیلت ها و ارزش ها همواره جاودانه و از جنس الهی هستند پس باید نسل به نسل مانند یک رودخانه زلال و سیال حرکت و انسان های تشنه معنویت را سیراب کند.

سرهنگ برین اضافه کرد: امسال نیز در راستای احیا و انتقال این ارزش ها اعزام کاروان های راهیان نور به جنوب کشور ادامه دارد و تا پایان سال ۱۴۰۱ با حضور مردم عزیزمان در استان قزوین در قالب اردوهای دانشجویی، محلات و مسابقات رالی خانوادگی و خودروهای شخصی از بیش از ۸ هزار زائر قزوینی از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند کرد و ما میزبان این عزیزان در مناطق عملیاتی جنوب کشور در خرمشهر و اهواز هستیم.

وی در پایان گفت: کاروان های راهیان نور در این مرحله از مناطق فکه چذابه و دهلاویه، طلائیه و هویزه و یادمان عملیاتی کربلای ۴ بازدید خواهند کرد تا با روایتگری آستان روایت رشادت های رزمندگان در مناطق عملیاتی، بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را به جوانان و نسل امروز انتقال دهیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول