اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

با راهیابی به فینال لیگ برتر کشور؛ دختران بسکتبالیست کردستان تاریخ‌ساز شدند

صعود تیم «تیروژ حیات کردستان» به فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور برای اولین بار در بسکتبال بانوان استان کردستان تاریخ‌ساز شد.

با راهیابی به فینال لیگ برتر  کشور؛ دختران بسکتبالیست کردستان تاریخ‌ساز شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، تیم بسکتبال بانوان استان کردستان با حمایت مالی شرکت «تیروژ حیات کردستان» که مدیریت این مجموعه را جوانی دلسوز، خلاق و توانا به نام «پویا احمدی» برعهده دارد، در مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران حضور پیدا کرده و توانسته به عنوان پدیده این دوره از مسابقات لیگ شناخته شود.

تیم تیروژ حیات کردستان در طول هفته‌های پایانی بدون شکست و با نتایج مقتدرانه از سد تیم‌های سرشناس و مقتدری در سطح کشور عبور کند و خود را به مرحله نهایی مسابقات رساند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان ضمن تبریک صعود نماینده کردستان به مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران به مردم و جامعه بزرگ ورزش استان به ویژه خانواده بزرگ بسکتبال کردستانف این موفقیت عظیم را دستاورد بزرگی برای ورزش استان بیان کرد.

حامد جولایی حضور تیم بسکتبال بانوان استان در مرحله نهایی لیگ برتر کشور را حاصل تلاش بانوان بلندقامت کردستانی از یک سو و حمایت  مجموعه «تیروژ حیات کردستان» از سوی دیگر عنوان کرد و اظهار داشت: شرکت تیروژ حیات با رویکردی دلسوزانه و مسئولانه در برابر جوانان کردستانی پا به عرصه حمایت از ورزش استان نهاد و بدون هیچ چشم‌داشتی بر روی موفقیت ورزشکاران و قهرمانان کردستانی تمرکز کرد و یک تنه بار سنگین حمایت از تیم بسکتبال بانوان استان در لیگ برتر کشور را بر دوش گذاشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان این اقدام مجموعه تیروژ حیات کردستان و مدیریت جوان آن را ستود و از سایر شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی استان درخواست کرد تا با الگوبرداری از این شرکت به حوزه تیم‌داری و حمایت از ورزشکاران استان ورود کنند.

مسئول دستگاه ورزش استان کردستان اذعان کرد: بدون شک ورود کارخانجات و صنایع تولیدی در کردستان به عرصه حمایت مالی از ورزش می‌تواند تحول عظیمی در پیشرفت این بخش داشته باشد و شاهد درخشش روزافزون ورزشکاران و تیم های کردستانی در میادین مهم ورزشی باشیم.

جولائی با قدردانی از زحمات و حمایت‌های شرکت تیروژ حیات از بسکتبال کردستان به عنوان یکی از ورزش‌های دارای پیشینه درخشان در استان، ابراز امیدواری کرد که این تیم با شایستگی‌هایی که از خود نشان داده است در بازی فینال با شکست حریف به سکوی قهرمانی لیگ برتر بانوان دست پیدا ‌کند و برگ زرین دیگری با حمایت مالی بخش خصوصی به تاریخ پُرافتخار ورزش کردستان اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول