اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تظاهرات در فلسطین اشغالی به خشونت کشیده شد+ فیلم

تظاهرات در فلسطین اشغالی در حالی هشتمین هفته خود را سپری می‌کند که تجمعات اعتراضی امشب به خشونت کشیده شد و همسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی توسط تظاهرات‌کنندگان به محاصره درآمد.

تظاهرات در فلسطین اشغالی به خشونت کشیده شد+ فیلم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های صهیونیستی، شامگاه چهارشنبه، از تظاهرات‌ گسترده در تل‌آویو، قدس اشغالی و حیفا خبر دادند.

بنابر گزارش وبگاه خبری «سوا» به نقل از منابع صهیونیستی، تظاهرات امشب در اراضی اشغالی به تنش میان پلیس رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان منجر شده است، به‌نحوی که پلیس ده‌ها تظاهرات‌کننده را بازداشت کرده است. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی «گلگلتز» در گزارشی خبر داد که ۳۹ شهرک‌نشین در این تظاهرات بازداشت شده‌اند.

طبق این گزارش همچنین صدها نفر مقابل خانه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر و «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی تجمع اعتراضی برپا کرده‌اند و در تل‌آویو نیز تظاهرات‌کنندگان همسر نتانیاهو را در یک سالن تحت محاصره خود درآوردند.

پس از محاصره همسر نتانیاهو، نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی وارد عمل شدند و او را به محل دیگری منتقل کردند. پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که «با استفاده از شیوه‌های مختلف در تلاش برای متفرق کردن تظاهرات‌کنندگان است.»

هفته جاری، هشتمین هفته اعتراضات و تظاهرات شهرک‌نشینان صهیونیست به طرح کابینه بنیامین نتانیاهو برای اصلاحات قضایی است و صدها نفر از نظامیان و افسران ارتش رژیم اشغالگر نیز به این تظاهرات‌ها پیوسته‌اند.

کابینه رژیم صهیونیستی به ریاست نتانیاهو در چهارم ماه ژانویه سال جاری میلادی طرحی برای «اصلاح نظام قضایی» این رژیم ارائه کرد. نتانیاهو که از سال‌ها پیش به اتهام فساد، رشوه و خیانت در امانت تحت محاکمه قضایی قرار دارد، بنا دارد با آنچه آن را «اصلاح نظامی قضایی» نامیده، از محاکمه فرار کند.

 

 

پایان پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول