اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

راه اندازی بانک امانات تجهیزات پزشکی ظرفیتی برای بیماران نیازمند گلستانی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: نیکوکار گنبدی با راه اندازی بانک امانات تجهیزات پزشکی بهترین ظرفیت را برای بیماران نیازمندان ایجاد کرد.

راه اندازی بانک امانات تجهیزات پزشکی ظرفیتی برای بیماران نیازمند گلستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان قاسم غریب آبادی ظهر امروز در همایش سالانه مجمع خیرین استان گلستان با حضور رئیس مجمع خیرین سلامت کشور اظهار کرد: راه اندازی بانک امانات تجهیزات پزشکی توسط یکی از خیرین نیکوکار بهترین فرصت برای بیماران نیازمند در استان بوده و روزانه حدود ۵۰ نفر بیمار نیازمند از این تجهیزات به صورت رایگان استفاده می کنند.

وی تصریح کرد: نیکوکاران گلستانی فعالیت های بسیار خوب و ارزنده ای در سطح استان انجام دادند و این فعالیت ها سبب شده تا تحول خوبی در حوزه های مختلف در سطح استان ایجاد شود.

وی ادامه داد: استان گلستان جزو چهار استان محروم کشور بوده و آنچه که باید در طول سالهای گذشته انجام می شده، توجه نشده است.

غریب آبادی گفت: با توجه به تلاش های شبانه روزی استاندار و مدیران کل استان گلستان و همکاری خیرین استان، توسعه استان شتاب بیشتری گرفته است.

وی بیان کرد: در حال حاضر در ۱۰ شهرستان استان مجمع خیرین شهرستانی تشکیل شده و چهار شهرستان دیگر نیز در حال تشکیل این مجمع هستند. نیکوکاران در قالب این مجمع با بررسی و نیازسنجی منطقه و شهرستان به صورت تجمیعی فعالیت های خیرخواهانه انجام می دهند.

استان گلستان در حوزه فعالیت خیرخواهانه حرف اول را در کشور می زند

رئیس مجمع خیرین استان گلستان گفت: استان گلستان خیرین و نیکوکاران بسیار خوبی داشته و این افراد فعالیت های خوبی را در سطح استان انجام دادند به گونه ای که استان گلستان به لحاظ وجود خیرین و فعالیت های خیرخواهانه حرف اول را در سطح کشور می زند.

محمد شهرکی اظهار کرد: خیرین راهبران اجتماعی و پیشران در مسیر پیشرفت استان بوده و در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب به دور از هرگونه سیاسی بازی و حمایت از دولت و جناح خاص به فعالیت های خیرخواهانه با هدف کمک به مردم مناطق محروم و نیازمندان پرداختند.

وی افزود: نیاز است تلاش کنیم تا افراد نیازمند و بی بضاعت در هرمحله و منطقه شناسایی شوند و خیرین و نیکوکاران پشتیبانی و حمایت شوند.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول