اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

توقیف محموله 100 میلیارد ریالی قاچاق در شهرضا

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف محموله کالای قاچاق پارچه به ارزش 100 میلیارد ریال در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستانشهرضاخبر داد.

توقیف محموله 100 میلیارد ریالی قاچاق در شهرضا

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی‌فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار برنج، مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی به بازرسی از این کامیون پرداخته و موفق به کشف ۵ تن برنج خارجی و ۱۵ تن انواع پارچه و یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق شدند.

هاشمی‌فر با اشاره به اینکه اموال مکشوفه فاقد هر نوع مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود، تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این اموال را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد بر تلاش شبانه‌روزی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و اخلالگران نظام اقتصادی کشور تأکید و از شهروندان خواست هر گونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول