اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

واکنش سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی به احتمال عدم اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا

سرمربی تیم هندبال ساحلی کشورمان گفت: با شناختی که از رئیس فدراسیون داریم تمام تلاش خود را برای اعزام تیم انجام خواهد داد و با پیگیری‌های فدراسیون این مشکل حل خواهد شد.

واکنش سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی به احتمال عدم اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم ملی هندبال ساحلی ایران خود را برای حضور در نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا که به میزبانی اندونزی از روز جمعه ۱۹ اسفندماه آغاز خواهد شد، آماده می‌کند.

هندبالیست‌های ساحلی کشورمان در گروه A مسابقات با تیم‌های قطر، فیلیپین، کره‌جنوبی و عربستان سعودی به رقابت خواهند پرداخت.

مهدی قشقایی‌راد سرمربی اصفهانی تیم‌ ملی هندبال ساحلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رابطه با شرایط آماده‌سازی تیم اظهار داشت: ۴ مرحله اردو برگزار کردیم، مسابقات ابتدا قرار بود در اوایل سال آینده برگزار شود اما تاریخ برگزاری آن به اسفند ماه سال جاری انتقال یافت؛ با همکاری فدراسیون بازی‌های لیگ تعطیل شد تا بتوانیم یک اردوی ۶ روزه در بندرعباس و یک اردوی ۷ روزه نیز در جزیره کیش داشته باشیم.

وی افزود: ۱۰ بازیکن نهایی اعزامی به مسابقات را مشخص کردیم و یک اردوی ۲ روزه نیز در تهران برگزار خواهد شد تا روز یکشنبه یا دوشنبه برای مسابقات اعزام شویم.

مصدومیت‌ها و عدم بازی دوستانه ما را اذیت کرد

قشقایی‌راد با اشاره به این که میانگین سنی تیم ملی اعزامی به این مسابقات ۱۹/۷ است، خاطرنشان کرد: ۹۰ درصد بازیکنان تیم بازیکنانی هستند که در مسابقات جهانی نوجوانان که سرمربی‌گری تیم را بنده بر عهده داشتم در کنار ما بودند و موفق به کسب مقام سوم جهان شدیم؛ از ۲ بازیکن بزرگسال که قبلا نیز در کنار تیم ملی ساحلی بودند استفاده می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی ادامه داد: یکی از اصلی‌ترین مشکلات تیم نداشتن بازی تدارکاتی بوده است، همچنین ۳ بازیکن اصلی ما با آسیب‌دیدگی‌هایی روبه‌رو بودند، پارسا دهقانی را به دلیل شدت مصدومیت از تیم کنار گذاشتیم، علی حیدریان که جزو ۷ بازیکن برتر در رده نوجوانان جهان بود در مسابقات لیگ آسیب دیده که هنوز به آمادگی ۱۰۰ درصدی نرسیده است، علی سعیدی نیز همین وضعیت را دارد.

ریسک کار با جوانان را پذیرفته‌ام

وی در رابطه با شانس ایران برای موفقیت در این رقابت‌ها گفت: کار کردن با جوانان ریسک خودش را دارد و من این ریسک را پذیرفتم تا با این بازیکنان در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنم؛ امیدوارم از مقام قهرمانی خود دفاع کنیم، یکی از رقبای ما قطر است که تیمی چند ملیتی است و عنوان نایب‌قهرمانی جهان را یدک می‌کشد.

قشقایی‌راد تصریح کرد: عمان سال‌هاست یکی از مدعیان قهرمانی و همیشه جزو ۳ تیم برتر بوده است؛ سعی می‌کنیم با استفاده از انگیزه بالای بازیکنان جوان و هماهنگی‌ای که در ۲، ۳ سال گذشته به دست آمده است، عملکرد خوبی داشته باشیم.

 

فدراسیون پیگیر مشکل اعزام تیم است

سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی در واکنش به صحبت‌های رئیس فدراسیون هندبال مبنی بر احتمال عدم اعزام تیم به مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل مشکلات ارزی گفت: مشکلات ارزی گریبان‌گیر تمام مردم کشور شده است و فدراسیون هندبال و تیم‌های ملی نیز با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، با شناختی که از آقای پاکدل، رئیس فدراسیون داریم تمام تلاش خود را برای اعزام تیم انجام خواهد داد و با پیگیری‌های فدراسیون این مشکل حل خواهد شد.

وی‌ در پایان گفت: مدافع عنوان قهرمانی هستیم و کسانی که از روحیات من باخبر هستند، می‌دانند که همیشه برای قهرمانی و برد به میدان می‌رویم، اما سیاست ما با همکاری فدراسیون این بوده است که تیم برای مسابقات المپیک ۲۰۲۸ آماده شود چون از آن دوره هندبال ساحلی نیز جزو رشته‌های المپیکی خواهد بود و هدف‌گذاری ما کسب مدال طلای مسابقات المپیک لس‌آنجلس است.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول