اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نماینده اصفهان روی سکوی سوم لیگ برتر شنا ایستاد

لیگ برتر شنا با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید و نماینده اصفهان سوم شد.

نماینده اصفهان روی سکوی سوم لیگ برتر شنا ایستاد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نوزدهمین دوره مسابقات لیگ شنای قهرمانی باشگاه‌های کشور با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

در پایان این دوره از مسابقات تیم سرزمین موج‌های آبی مشهد با ۳۴۵۹ امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، تیم‌های نفت تهران و اریس اصفهان نیز به ترتیب با ۳۲۸۵ و ۳۲۴۲ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در مرحله سوم لیگ برتر شنا متین سهران در ۵۰ متر آزاد، ۲۰۰ متر آزاد و ۲۰۰ متر مختلط انفرادی، مهران قاسم‌زاده در ۲۰۰ متر قورباغه و ۱۰۰ متر قورباغه، تیم اریس در ۴ در ۱۰۰ متر مختلط تیمی و مهرشاد افقری در ۵۰ متر پروانه و ۱۰۰ متر پروانه از اریس موفق به کسب مدال طلا شدند.

متین سهران در ۱۰۰ متر آزاد، مهران قاسم‌زاده در ۵۰ متر قورباغه و ۴۰۰ متر مختلط انفرادی از اریس و تیم اریس در ۴ در ۱۰۰ متر آزاد تیمی به عنوان نایب‌قهرمانی دست پیدا کردند.

همچنین رضا قنواتی در ۲۰۰ متر پروانه، سهیل جوانمردی در ۴۰۰ متر آزاد و ۱۵۰۰ متر آزاد، محمدامین یزدانی در ۸۰۰ متر آزاد از اریس و تیم اریس در ۴ در ۲۰۰ متر آزاد تیمی در جایگاه سوم ایستادند.

اریس اصفهان، باشگاه امیرمرشد البرز، باشگاه مقاومت، سرزمین موج‌های آبی مشهد، نفت امیدیه، نفت تهران و نیروی زمینی ارتش هفت تیم حاضر در این مسابقات بودند.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول