اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

برگزاری چهارمین جشنواره منطقه‌ای داستان کوتاه مکران در سیریک

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: چهارمین جشنواره منطقه ای داستان کوتاه مکران با حضور شرکت کنندگانی از استان های هرمزگان، کرمان، فارس، بوشهر و سیستان بلوچستان به مدت دو روز در شهر بندر سیریک برگزار شد.

برگزاری چهارمین جشنواره منطقه‌ای داستان کوتاه مکران در سیریک

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد میردادی معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان امروز بیان کرد: در این جشنواره بیش از ۱۳۷ اثر در دو بخش فارسی و گویش های بومی و محلی به دبیرخانه جشنواره منطقه ای داستان کوتاه مکران ارسال شد.

میردادی گفت: جشنواره منطقه‌ای داستان کوتاه مکران حرکتی در راستای توسعه فرهنگی در حوزه فرهنگ و هنر و طرحی به منظور کمک به توسعه سواحل مکران است.

وی با توجه به تاکید و توصیه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جهت توسعه سواحل مکران افزود: باید این توسعه همه جانبه و در همه زمینه‌ها به ویژه در حوزه فرهنگ و هنر و رشد و شکوفایی متوازن منطقه صورت گیرد.

در این جشنواره در بخش فارسی فاطمه نویدی از بندرلنگه، "احمد دادخداپور" از بشاگرد و "محمد مسعودی" از حاجی آباد به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند و انوشه میری از بندرعباس شایسته تقدیر از داوران جشنواره شد.

در بخش محلی نیز "دانیال جدتگال" از سیستان و بلوچستان، "خدیجه صباحی زاده" از بندر گروگ شهرستان سیریک و "امام آزاد" از چابهار به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند و "سعید گرد دهانی" از سیستان و بلوچستان از داوران جشنواره شایسته تقدیر شد.

در مراسم اختتامیه این جشنواره از نفرات برتر با اهدای تندیس و هدایایی در محل سالن غدیر شهر بندر سیریک تجلیل بعمل آمد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول