اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

افزایش 103 درصدی بودجه حمل و نقل عمومی

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت:بیش از نیمی از بودجه 1401 هزینه ای بود اما بودجه سال آینده بیشتر عمرانی تملک دارایی و غیره اختصاص یافته است.

افزایش 103 درصدی بودجه حمل و نقل عمومی

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمد آخوندی در نشست خبری تبیین بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تهران با بیان اینکه تصمیم امسال شورا تصمیم بسیار مهمی بود، اظهار کرد: اگر مدیران شهری به امکانی که در اختیار دارند، عمل کنند اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه بودجه سال آینده ۵۱ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش دارد، اظهار کرد: بودجه حمل و نقل عمومی ۱۰۳ درصد افزایش پیدا کرده که ۴۵ درصد بودجه را به خود اختصاص داده است.

آخودی با بیان اینکه ۳۴ هزار میلیارد تومان از بودجه به حمل و نقل اختصاص دارد، یادآور شد: در تبصره بیستم ۱۰ هزار میلیارد تومان برای حمل و نقل عمومی پیش بینی شده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: بیش از نیمی از بودجه در سال ۱۴۰۱ در بخش هزینه ای بود اما برای سال آینده ۵۵ درصد به عمرانی، تملک دارایی، سرمایه ای و مالی اختصاص یافته و ۴۵ درصد هزینه ای است.نکات دیگری هم هست که در زمان دیگری به مردم خواهیم گفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول