اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

واگذاری 620 واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

در نشست ویدئوکنفرانسی با حضور رئیس جمهور کلید ۶۲۰ واحد مسکن مددجویی به مددجویان تحت پوشش اهداءشد.

واگذاری 620 واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور و در سالروز تاسیس کمیته امداد در چهاردهم اسفند ماه،  32 هزار مسکن مددجویی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در سراسر کشور اهداء شد که 620 مورد در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

سید احسان عسکری در این مراسم گفت: یکی از اهداف نظام اسلامی خدمت به نیازمندان و مستضعفان بود که طی چهار دهه اخیر این مهم مورد توجه دولت ها بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند که یک تار موی کوخ نشینان را بر همه کاخ نشینان ترجیح می‌دهم که خدمات کمیته امداد که 22 روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تاسیس شد بنیانگر همین موضوع است.

وی بیان کرد: 620 واحد با مشارکت کمیته امداد برای مددجویان و افراد تحت پوشش این نهاد حمایتی احداث شد که برای هر کدام از این واحدها 350 میلیون تومان هزینه شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: 300 واحد دیگر مددجویی در دست احداث است که بانک‌ها همکاری و مساعدت لازم را برای پرداخت وام این تعداد واحد مسکونی انجام دهند.

همچنین مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون یک میلیون خدمت به مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی در استان داده شده است که مسکن یکی از این خدمات است.

قباد مبشری بیان کرد: 57 هزار مورد خدمت مسکن انجام گرفت که 8 هزار مورد احداث مسکن بوده و مابقی ساخت فضاهای جانبی، حمام، گازکشی و تعمیرات بوده است.

وی بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 182 هزار خدمات ارائه شده است که دو هزار مورد در حوزه مسکن است که تا پایان سال به سه هزار خدمت می‌رسد.

مبشری با بیان اینکه امروز 620 واحد به متقاضیان واگذار شده، عنوان کرد: 300 واحد مسکن مددجویی مانده است که در صورت همکاری بانک‌ها خدمات مسکن مددجویی در سال آینده به یک هزار مورد افزایش می‌یابد.

گفتنی است در پایان به صورت نمادین کلید ۴ واحد مسکونی به چهار بانوی سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد اهداء شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول