اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

پاسخ سرمربی مس در مورد ادامه همکاری/ ربیعی: تیم ما متحد است، برخی رفتارها را قبول نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: صنعت نفت تیمی با اصالت است.

پاسخ سرمربی مس در مورد ادامه همکاری/ ربیعی: تیم ما متحد است، برخی رفتارها را قبول نمی‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، محمد ربیعی پس از برتری 4 بر صفر مس رفسنجان مقابل نفت آبادان در نشست خبری، اظهار داشت: ابتدا به تیم نفت آبادان و تیم خودمان خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم. قبل از این دیدار 5-6 بازی حریف را دیدم و تیم بسیار خوبی است. صنعت نفت تیمی با اصالت است که هواداران خیلی خوبی دارد. برای این تیم خوب در ادامه راه آرزوی توفیق و موفقیت دارم. طبق برنامه ریزی که داشتیم می‌خواستیم 15 دقیقه اول را پرفشار شروع کنیم تا از این طریق به گل برسیم. این اتفاق هم رخ داد. بازی رو به جلوی خوبی داشتیم و موقعیت‌های فراوانی ایجاد کردیم. یک تا دو فرصت هم به حریف دادیم، اما در نهایت ریتم دلخواه ما در بازی رخ داد. 

وی افزود:‌ این پیروزی را با تمام وجودم به مردم نجیب و دوست داشتنی رفسنجان که دوست‌شان دارم تقدیم می‌کنم. همچنین از هواداران و لیدرهای خوب باشگاه که بدون هیچگونه چشم‌داشتی با تمام وجود زحمت می‌کشند تقدیر و تشکر دارم. به کل تیم مس رفسنجان نیز خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم بتوانیم این روند را به همین صورت ادامه بدهیم. 

سرمربی مس رفسنجان در خصوص درخواست هواداران این باشگاه برای ماندنش در جمع رفسنجانی‌ها و اینکه آیا امکان دارد با توجه به ا رتباط قلبی‌اش با مردم رفسنجان در تصمیم خود برای جدایی از این تیم در پایان فصل تجدیدنظر کند، پاسخ داد: خدا می‌داند چقدر مردم رفسنجان را دوست دارم. چهار سال از دوران کاری طلایی من در این شهر بوده است. آرزوهای بزرگی را برای رفسنجان دنبال می‌کردم و اطمینان دارم این اتفاق می‌افتد. اجازه بدهید زمان بگذرد تا در این خصوص صحبت کنم. در حال حاضر تمام تمرکز من روی هشت بازی باقیمانده است.

ربیعی افزود: خودمان را به رقابت نزدیک کرده‌ایم. تصور کنید نیمی از اشتباهات داوری علیه ما رخ نمی‌داد اکنون کجای جدول بودیم و می‌توانستیم چه حالتی داشته باشیم. به هر حال این اشتباهات رخ داده و با همه سختی‌ها و مواردی که همگی به آن واقف هستید دیدید تمام این بچه‌ها با جان و دل و محبت و عشق خوبی که بین ما برقرار است کارشان را دنبال می‌کنند.

وی عنوان کرد: تیم ما خوب است و فوتبال خوبی هم بازی می‌کند. امیدوارم بتوانیم در دیدارهای باقیمانده نیز این عملکرد خوب را ادامه بدهیم. خادم مردم رفسنجان هستم و مردم این شهر را دوست دارم. با افتخار شهروند افتخاری این شهر شده‌ام. چهار سال است چنین جایگاهی به دست آوردم و بسیار عاشق رفسنجان هستم. در مورد آینده باید در آینده صحبت کرد و تصمیم گرفت. نظریات خود را گفته‌ام ولی اکنون اجازه بدهید تمرکز ما روی بازی‌های باقیمانده باشد. این کار خیلی بهتر است. 

سرمربی مس رفسنجان در مورد انتقاد سرمربی صنعت نفت از عملکرد مهدی سیدعلی پاسخ داد: سیدعلی خیلی خوب قضاوت کرد. صحنه‌های پنالتی واضح بود و به نظر سرمربی تیم مقابل احترام می‌گذارم. جزو داوران با سابقه و با استایل ما است که سبک درستی در داوری‌اش دارد. دربی را هم قضاوت کرده است.

ربیعی در خصوص اینکه آیا پنالتی نزدن میثم تیموری در صحنه گل چهارم مس رفسنجان سبب ناراحتی‌اش شد که در شادی بازیکنان این تیم شرکت نکرد، عنوان کرد: آن صحنه گل چهارم و پنالتی دوم ما بود. در آن لحظه تشخیص دادم مهرداد رضایی که کاپیتان ما است و توپ را در اختیار قرار گرفته بود تصمیم بگیرد چه کسی پنالتی بزند. چنین مسئله‌ای در مس رفسنجان نداریم و اگر هم داشته باشیم من جزو مربیانی نیستم که راحت از آن گذر کنم. چنین موضوعی را ندیدم و بعید می‌دانم میثم تیموری کاری کرده باشد. چنین بچه‌ای نیست. قائم اسلامی‌خواه نیز پس از مدت‌ها درون زمین حضور داشت و تشخیص  دادم او پنالتی بزند.اسلامی‌خواه در سال اول حضور ما در لیگ برتر جزو دو پنالتی‌زدن مس رفسنجان بود. پس از مدت‌ها در زمین حضور یافت و بچه ها دوست داشتند با گل کردن پنالتی بازگردد تا انرژی بهتری داشته باشد. در تیم ما این مسائل نیست بچه‌ها خیلی به هم وابسته و متحد هستند و معنی یک خانواده را نشان می‌دهند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول