اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای طرح نظارت بهداشتی ویژه عید نوروز و ماه رمضان در سمنان

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان از اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مراکز تولید و عرضه محصولات دامی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

اجرای طرح نظارت بهداشتی ویژه عید نوروز و ماه رمضان در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سمنان، حمیدرضا حسینی، مدیرکل دامپزشکی استان سمنان اظهار کرد: با عنایت به در پیش رو بودن ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان و با توجه به افزایش فعالیت واحدهای زیرپوشش، ضرورت طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر روند تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی حس می‌شد.

وی بیان کرد: به‌منظور حفظ سلامت مصرف‌کنندگان، طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان در راستای ارتقای سلامت و بهداشت مصرف‌کنندگان اجرا می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان با بیان اینکه این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: در این طرح، 21 تیم ثابت و تیم سیار با مشارکت 41 نفر از بازرسان دامپزشکی در دو نوبت صبح و بعدازظهر برای پیگیری امور و نظارت بهداشتی بر مراکز عرضه، سردخانه‌ها، کشتارگاه‌ها، قصابی‌ها و خودروهای حمل فرآورده‌های خام دامی فعال هستند.

حسینی از شهروندان درخواست کرد: فرآورده‌های خام دامی موردنیاز خود مانند گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم‌مرغ و سایر محصولات را از مراکز تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را به اداره دامپزشکی شهرستان یا به سامانه اطلاع‌رسانی 1512 گزارش دهند.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول