اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

آمادگی بانک رفاه کارگران به منظور حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی در صنعت سنگ‌آهن

تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه کارگران و شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران امضاء شد.

آمادگی بانک رفاه کارگران به منظور حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی در صنعت سنگ‌آهن

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این تفاهم‌نامه طی مراسمی که به همین منظور در محل بانک رفاه کارگران برگزار شد، به امضای دکتر اسماعیل للـه‌گانی و دکتر مجتبی حمیدیان مدیران‌عامل این بانک و شرکت رسید. 

بر اساس این گزارش مدیرعامل بانک رفاه کارگران طی سخنانی در این مراسم از آمادگی این بانک به منظور حمایت از برنامه‌های توسعه‌ای شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران خبر داد و گفت: بانک رفاه در راستای تحقق اهداف شعار سال "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" و با هدف بهره‌برداری از ظرفیت‌های این شرکت به منظور رونق تولید و اشتغالزایی، در حد توان سعی خواهد کرد از اقدامات اجرایی و برنامه‌های توسعه‌ای شرکت حمایت کند. 

وی تاکید کرد: ضرورت دارد بانک رفاه کارگران و شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران به عنوان دو مجموعه هم‌خانواده و زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همکاری‌های متقابل را گسترش دهند. 

دکتر للـه‌گانی با بیان اینکه جامعه هدف شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران بازنشستگان و مستمری‌بگیران شریف تحت پوشش صندوق بازنشستگی فولاد هستند، تصریح کرد: وظیفه داریم از این قشر شریف به سهم خود حمایت کنیم. 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول