اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نیمه شعبان سند و مفر بالندگی و امید برای ملت‌های در یوغ است

استاندار لرستان با صدور پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان(عج)را تبریک گفت.

نیمه شعبان سند و مفر بالندگی و امید برای ملت‌های در یوغ است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرهاد زیویار با صدور پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان(عج)را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

« وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ »

 «ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم.» 

 

انقلاب اسلامی، انقلاب مستضعفین بود در برابر همه مستکبران عالم، ملت آزاده و عزیز ایران، با تبعیت از رهبری عزیز از سلاله پاک رسول الله، پرچم آزادگی و معنویت را بر افراشته و زمینه بروز اراده الهی در زمین شدند و حکومتی تشکیل دادند که چشم امید مستضعفان جهان به آن دوخته شده است.

اینکه، مستضعفان وارثان زمین خواهند بود وعده الهی است و این مهم با پیشوایی، حضرت بقیه الله(عج) به وقوع می‌پیوندد، ملت بزرگ ایران اسلامی، بواسطه لطف الهی زمینه ساز انقلاب عظیم مهدوی خواهند بود و در هنگام فرج حضرت، این ایران اسلامیست که با تمام امکانات و استعداد خود، در رکاب حضرت، برای بسط عدالت و ایجاد حکومت وعده داده شده، خالصانه خواهد ایستاد.

نیمه شعبان، سند و مفر بالندگی و زندگی معنوی و امید برای ملت‌های در یوغ است و جمهوری اسلامی با عبور از تنگناها و مزاحمت‌هایی که ایادی طاغوت جهانی برایش پیش می‌آورند، زمینه ظهور را به اراده‌ الهی فراهم می‌آورد.

اینجانب، نیمه شعبان این سالروز ولادت، «ولی الله اعظم» حضرت مهدی موعود را به، هم استانی‌های خود این بی ریاترین شیعیان و ملت ایران و خاصه به سربازان گمنام حضرتش تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول