اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بزرگترین خانه تنیس روی میز کشور در لارستان به بهره‌برداری رسید

طی آیینی با حضور رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران بزرگترین خانه تنیس روی میز کشور در لارستان به بهره برداری رسید.

بزرگترین خانه تنیس روی میز کشور در لارستان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، طی مراسمی با حضور مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران و شاهرخ شهنازی از کمیته ملی المپیک، بزرگترین خانه تنیس روی میز کشور در لارستان به بهره برداری رسید.

این طرح بزرگ ورزشی در زمینی به مساحت ۱۷۰۰ متر مربع با زیربنای ۱۳۰۰ متر مربع هم اکنون با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال بصورت مشارکتی بین دولت و خیرین احداث شده است.

در این مراسم رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران در سخنانی با بیان اینکه لارستان از جمله شهرستان‌های بزرگی است که ورزشکاران رشته تنیس روی میز آن از برخی مراکز استانها نیز بیشتر هستند، گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های منطقه لارستان تلاش می‌کنیم که مسابقات ملی یا حتی بین المللی تنیس روی میز در این خطه ورزشکارپرور و ورزش‌دوست برگزار یا تیم ملی تنیس روی میز ایران در لارستان اردو بزند.

پایان پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول