اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

کاردار ایران در لندن: مردم ایران حامیان گروهک منافقین را هرگز نمی‌بخشند

کاردار ایران در لندن با اشاره به دیدار نماینده پارلمان انگلیس با سرکردگان گروهک تروریستی منافقین در آلبانی گفت: مردم ایران هرگز حامیان این سازمان تروریستی را نمی‌بخشند.

کاردار ایران در لندن: مردم ایران حامیان گروهک منافقین را هرگز نمی‌بخشند

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «سیدمهدی حسینی متین» کاردار جمهوری اسلامی ایران در لندن در توئیتر به توئیت نماینده پارلمان انگلیس که اخیر از اردوگاه گروهک تروریستی منافقین در آلبانی بازدید کرده، واکنش نشان داد و نوشت: چگونه ملاقات با منفورترین دشمن ملت ایران قابل توجیه است، مگر اینکه شما با آنها در دشمنی و خصومت با مردم ایران، هم‌نظر و همسو باشید.

وی تصریح کرد: مردم ایران هرگز دشمنان خود را که از سازمان تروریستی (گروهک منافقین) که بیش از ۱۷ هزار بیگناه را کشته‌، حمایت می‌کنند، نمی‌بخشند.

گفتنی است، «باب بلکمن» نماینده پارلمان انگلیس و رئیس گروه دوستی پارلمانی انگلیس و رژیم صهیونیستی در توئیتی از دیدارش با سران گروهک تروریستی منافقین در آلبانی خبر داده و در توئیتی سرکرده این گروهک تروریستی را رئیس جمهور منتخب شورای ملی ایران خوانده است.

وی از ابتدای اغتشاشات در ایران نیز از اغتشاشگران حمایت کرده و خواستار قرار گرفتن سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی از سوی دولت انگلیس شده بود.

لازم به ذکر است، در پی اعمال تحریم‌ها از سوی انگلیس علیه برخی نهادها و مقامات ایرانی پس از اغتشاشات در ایران، باب بلکمن ۲۷ مهر ماه سالجاری در فهرست جدید تحریم‌های ایران علیه ناقضان حقوق بشر و مروجان تروریسم در انگلیس قرار گرفت. 

به گزارش فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه اخیرا در گفت‌وگویی با کریستین امانپور مجری و خبرنگار سی.ان.ان عنوان کرد: ما مشروعیت خودمان را از مردم ایران می‌گیریم. مردم ما تعداد اندکی منافق تروریست که در خارج  از کشور حضور دارند، نیستند. مردم ما پسر شاه مخلوع و جنایتکار سابق ایران نیستند. مردم ایران آنهایی هستند که در سختی‌ها پای انقلاب، نظام، امنیت و ارزش‌هایشان ایستادند. اما اگر یک زمانی آنها همه مسائل را گره بزنند برای اینکه به هدفی که می‌خواهند برسند، مردم ایران مردم آگاه و روشنی هستند و دیدید به همین دلیل چقدر زود خودشان را از اغتشاشاتی که دیگران داشتند آن را رهبری می‌کردند، جدا کردند. مردم دارند زندگی طبیعی و عادی خود را می‌کنند. (اینجا بخوانید)

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول