اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اخبار پلیس مازندران| از کشف ۱۱۷ هزار عدد انواع مواد محترقه تا دستگیری اخلال‌گر نظم و امنیت در عملیات ضربتی پلیس

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف ۱۱۷ هزار عدد انواع موادمحترقه قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد رسال خبر داد.

اخبار پلیس مازندران| از کشف ۱۱۷ هزار عدد انواع مواد محترقه تا دستگیری اخلال‌گر نظم و امنیت در عملیات ضربتی پلیس

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، محمد محمد‌پور رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف ۱۱۷هزار عدد انواع مواد محترقه قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد و اظهار کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی با همکاری یگان‌های انتظامی استان طرح ویژه مقابله با قاچاق کالا به ویژه مواد محترقه را در دستور کار خود قرار دادند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران گفت: ماموران در بازرسی از انبارها و واحدهای صنفی بیش از ۱۱۷هزار قلم انواع موادمحترقه را کشف کردند. 

محمدپور، ارزش ریالی این مقدار مواد مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان بیش از ۱۰میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: افراد دستگیر شده به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند. 

وی باقدردانی و تشکر از شهروندان خواست هرگونه اخبارمربوط به قاچاق کالا و ارز به‌ویژه مواد محترقه را با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه پایان سال به قید فوریت از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ گزارش دهند.

  *دستگیری ۳ سوداگر مرگ در میاندورود

 شهرام باقری گلوردی سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود از کشف ۴.۵ کیلوگرم مواد مخدر تریاک و دستگیری سه عامل تهیه و توزیع مواد مخدر در آن شهرستان خبر داد.

  وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با هدایت عملیاتی ماموران مبارزه با موادمخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل مواد مخدر از طریق محور مواصلاتی با خبر شدند.

  سرپرست انتظامی میاندورود بیان کرد: ماموران با اجرای طرح کنترل مسیر مواصلاتی، ماموران موفق به شناسایی و توقیف خودروی مورد نظر در یک عملیات ضربتی شدند. 

باقری، از کشف ۴.۵کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودرو خبر داد و افزود: در این عملیات سه سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی مرجع قضائی معرفی شدند.

  وی در پایان خاطرنشان کرد: تلفن ۱۱۰ پلیس به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردمی در رابطه با فعالیت‌های مجرمانه سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر است و شهروندان پلیس را در اجرای هرچه بهتر این ماموریت خطیر یاری رسانند.  

*اخلال‌گر نظم و امنیت در عملیات ضربتی پلیس ساری زمین‌گیر شد

عبدالله حسن‌زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری یک اخلالگر نظم و امنیت عمومی در آن شهرستان خبر داد.  

وی گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد ناامنی و مزاحمت برای آنان توسط یکی از اراذل و اوباش منطقه بلافاصله ماموران یگان امداد به محل اعزام شدند.

  فرمانده انتظامی شهرستان ساری تصریح کرد: متهم که دارای سوابق متعدد کیفری از جمله شرارت، حمل و توزیع مواد مخدر در این شهرستان نیز بوده، به محض مشاهده ماموران قصد درگیری با آنان را داشته که در یک اقدام عملیاتی توسط ماموران زمینگیر شد .  

حسن‌زاده از کشف یک قبضه سلاح سرد و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از متهم خبر داد و اظهار داشت: این اخلالگر نظم، امنیت و آرامش عمومی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. 

وی در پایان با اشاره به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و کسانی که بخواهند آن را خدشه دار کنند با برخوردی سخت و قاطعانه مواجه خواهند شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه ناامنی‌ها، شرارت و هر اقدامی که منجر به سلب آرامش و امنیت آنان خواهد شد را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

  پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول