اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

متکی: جامعه متحد دانشجویی ما می‌تواند، بیرق‌دار صادقی برای مطالبه گری در خصوص مسائل کشور باشد

رئیس خانه احزاب ایران گفت: جامعه متحد دانشجویی ما می‌تواند، بیرق‌دار صادقی برای مطالبه‌گری در خصوص ایرادات و مسائل کشور باشد.

متکی:  جامعه متحد دانشجویی ما می‌تواند، بیرق‌دار صادقی برای مطالبه گری در خصوص مسائل کشور باشد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، منوچهر متکی رئیس خانه احزاب ایران در همایش سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی گفت: جامعه متحد دانشجویی ما می‌تواند، بیرق‌دار صادقی برای مطالبه‌گری در خصوص ایرادات و مسائل کشور باشد.

وی در ادامه گفت: طی ۱۵۰ سال اخیر در اقتصاد، صنعت، امور بین‌الملل و سایر عرصه‌ها به غرب وابسته شدیم. دانش‌آموختگان ما که به عرصه حکمرانی وارد می‌شدند فارغ التحصیلان غربی بودند، لذا دانشگاه اسلامی باید به یک فریاد بدل شود. 

رئیس خانه احزاب ایران افزود: تحول حکمرانی و دولت اسلامی به یکدیگر متصل هستند، در ارتباطات جغرافیایی خود با شرق همواره تأثیرگذاربوده‌ایم و در تمام ارتباطات خود با غرب تأثیرپذیر هستیم و امروز سیاست و اقتصاد ما توسط کسانی که اندیشه غربی دارند، محصور شده است. 

متکی خاطرنشان کرد: غرب در کشور ما فقط به تجاوز، چپاول و دخالت پرداخته است، به این معنا نیست که نباید با غرب و دنیا ارتباط داشت، اما هوشیاری در نگاه مستقل آن چیزی است که باید توجه داشته باشیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول