اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اتحاد مردم توطئه دشمنان را نقش بر آب می‌کند/ با عوامل بدحالی دانش‌آموزان برخورد قاطع شود

امام جمعه شیراز با اشاره به بدحالی تعدادی از دانش آموزان در برخی مدارس استان فارس و تاکید بر برخورد قاطع با عاملین آن گفت: اتحاد مردم و صف‌های به هم پیوسته همواره توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

اتحاد مردم توطئه دشمنان را نقش بر آب می‌کند/ با عوامل بدحالی دانش‌آموزان برخورد قاطع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، امام جمعه شیراز در خطبه‌های امروز نماز با اشاره بدحالی تعدادی از دانش آموزان در برخی مدارس استان فارس گفت: دشمن به هر شکلی در حال تهمت و افترا زدن به نظام جمهوری اسلامی است و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره دنبال این بوده اند که بانوان در کشور رشد نکنند.

آیت الله دژکام افزود: امروز ما شاهد رشد بانوان و موفقیت‌های آن‌ها در عرصه‌های مختلف هستیم.

خطیب جمعه شیراز ضمن قدر دانی از فرماندهی انتظامی استان فارس که توانست یک تیم از این افراد را دستگیر کند، گفت: همان طور که رییس قوه قضایه بیان کرد ، این افراد مفسد فی الارض هستند و دستگاه قضایی باید با این افراد بر خورد قاطع کند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اتحاد مردم افزود: این صف‌های بهم پیوسته همواره توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

امام جمعه شیراز در بخش دیگری از خطبه‌های نماز به تشکیل بنیاد شهید و سالروز تکریم از شهدا اشاره کرد و گفت: ما باید ادامه دهنده راه کسانی باشیم که برای دفاع از معروف و نهی از منکر جان خودشان را از دست دادند.

آیت الله دژکام به دهه تکریم مساجد هم اشاره کرد و افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان باید همه برای تمیز کردن مساجد و آماده کردن آن‌ها برای میهمانی خدا آستین همت بالا بزنند.

نماینده ولی فقیه در ادامه ضمن تشکر از مردم استان فارس و شهر شیراز به دلیل برگزاری جشن‌های باشکوه در اعیاد شعبانیه گفت: مردم نشان دادند در هر شرایطی که باشند دست از عشق و ارادتشان نسبت به ائمه و خاص ویژه حضرت مهدی موعد (عج) بر نمی دارند.

پایان پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول