اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ارائه اطلاعات بدون سند در مورد مسمومیت دانش‌آموزان نقشه دشمن است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه در مورد مسمومیت دانش‌آموزان نباید اظهارات بدون اطلاعات ارائه شود، گفت: چرا که این اقدامات نیز نقشه دشمن است و باید عنوان کرد سربازان گمنام امام زمان ‌(عج) و نیروهای امنیتی و نظامی با هوشیاری در صحنه هستند.

ارائه اطلاعات بدون سند در مورد مسمومیت دانش‌آموزان نقشه دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های نمازجمعه زنجان دفاع مقدس را بیانگر اقتدار نظام دانست و اظهار کرد: ۱۹ اسفند سال ۶۳ یادآور عملیات غرورآفرین بدر است که در آن شهدا و جانبازان بسیاری تقدیم انقلاب و دفاع  از اسلام شد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به ۲۰ اسفند روز راهیان‌نور برای آشنایی نسل جوان با تاریخ دفاع‌مقدس و جنایات دشمنان بر علیه ایران است، افزود: دفاع مقدس یکی از پرافتخارترین دوره‌های تاریخ در ایران است چرا که در آن زمان همه دنیا یک طرف و ایران به تنهایی یک طرف بود و مردم جانانه در مقابل شرق و غرب ایستادگی کردند.

وی تقوا و ایمان را عامل ایستادگی در مقابل دشمن طی ۸ سال دفاع مقدس عنوان و تصریح کرد: ایران در این دوران ۲۱۸ هزار شهید تقدیم کرد از این رو جوانان با حضور در مناطق جنگی ضمن آشنایی با رشادت‌های رزمندگان، فرصت آشنا شدن با جنایات بی‌پایان دشمن را هم خواهند داشت.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به تقدیم ۲۱۸ هزار شهید در دفاع‌مقدس، ۸ سال ایستادگی را  محصول تقوا، نصرت و ایمان امت ایران اسلامی دانست و اضافه کرد: حضور در مناطق جنگی در قالب راهیان‌نور، بهترین فرصت برای جوانان است تا این مکان‌ها را ببینند و با افتخارات نظام و سال‌ها ایستادگی جوانمردانه و همچنین گوشه‌ای از جنایات بی‌پایان دشمن آشنا شوند.

امام جمعه زنجان ایثارگری حافظان امنیت و شهدا عامل حفظ خاک کشور برشمرد و ادامه داد: ۲۲ اسفند سالروز تشکیل بنیاد شهید به دستور معمار کبیر انقلاب بود که گام‌های خوبی در معرفی، اندیشه و حفظ آثار دفاع‌مقدس و شهدا است.

وی با تاکید بر ادامه جنگ منتهی به شکل دیگر افزود: دشمنان با راهکارهای مختلف همچون دروغ، کشتار، جنایت و اغتشاشات به صحنه آمدند و نقشه‌ها کشیدند اما موفق نبودند.

آیت‌الله خاتمی به مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس، اشاره و تاکید کرد: مقام معظم رهبری در روز درخت‌کاری در رابطه با اینکه نسل جوان و نوجوان سرمایه اصلی جامعه هستند، فرمایشاتی فرمودند؛ که در آن ایشان بر پیگیری جدی این مسئله تاکید داشتند و همان‌طور که گفته شد قوه قضائیه به جد پیگیر این مسئله است. 

‌نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه برخی عمدا و سهوا در داخل اظهارات دروغین دشمنان را باور کرده‌اند، توصیه کرد: اظهاراتی بدون اطلاعات و منبع موثق که منجر به تشویش اذهان عمومی می‌شود، نباید انجام شود چرا که این اقدامات نیز نقشه دشمن است و باید عنوان کرد سربازان گمنام امام زمان ‌(عج) و نیروهای امنیتی و نظامی با هوشیاری در صحنه هستند.

وی بر پیگیری جدی مسائل مربوط به مسمومیت دانش‌آموزان زنجانی و حمایت از نسل جوان تاکید کرد.

پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول